Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med. 'vi tar en groupie'Det är ju därför låten är så motbjudande.
Det har jag nog missat? Vad?Tycker inte att det känns som att det finns någon stark kandidat i fältet.
Måns tål jag bara inte efter dennes idiotiska uttalanden ..
Va?@LadyCovergirl & @Ninnurur
Han hasplade ur sig lite olyckliga uttalanden om homosexuella förra året - jag har svårt att känna någon slags beundran efter det. Som sångare har jag aldrig gillat honom.
Det har jag missat, och jag har ändå följt hans karriär i några år nu...@LadyCovergirl & @Ninnurur
Han hasplade ur sig lite olyckliga uttalanden om homosexuella förra året - jag har svårt att känna någon slags beundran efter det. Som sångare har jag aldrig gillat honom.
Vad sa han?Tycker inte att det känns som att det finns någon stark kandidat i fältet.
Måns tål jag bara inte efter dennes idiotiska uttalanden ..
@LadyCovergirl & @Ninnurur
@LadyCovergirl & @Ninnurur
Va?
Jag trodde inte det var hans stil. Vad sa han?
Filippa Bark är både rolig och jobbig!
Hrm... jag tycker mig ha hört honom säga betydligt klokare saker om HBTQ-personer så det skulle förvåna mig om han var ärlig där.Jag lyssnade på Värvets intervju med Måns, och jag ska inte försvara honom eller förklara, men han var i stort sett djupt olycklig för hur det där ramlade ur honom (halvt på fyllen antagligen, i ett Pluraprogram). Tror att ordvalet var att man och kvinna var "naturligt".