MELODIFESTIVALEN 2015 - FINAL!

Dinah Nah är ändå helt okej för mig som gillar musikstilen :) Dottern meddelade redan vid Andra chansen att hon minsann också ska ha rosa hår när hon blir stor :D

Jag tycker också Dinah Nah är helt okej, men hade nog velat ha lite mer "action" från henne, hennes dansare kör ju all-in, men hon känns lite slö

Jag tycker också Dinah Nah är helt okej, men hade nog velat ha lite mer "action" från henne, hennes dansare kör ju all-in, men hon känns lite slö

Håller med, inget agerande, bara samma min hela tiden.

Nu kommer joddlet, då missar jag inget när jag går och hämtar tvätten i tvättstugen ;)

:D :up: Har så otroligt svårt att förstå hur den kan vara en av favoriterna (som jag har förstått att den är).

Tycker inte att det känns som att det finns någon stark kandidat i fältet. :o

Måns tål jag bara inte efter dennes idiotiska uttalanden .. :yuck:

Liknande trådar

Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 050
Senast: landet
·
Äldre Nu är det dags att börja blicka framåt, i alla fall fram till lördag denna vecka, och melodifestivalens andra deltävling...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 348
Senast: voltis
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 879
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar