Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och så tycker jag han sjunger en aning falskt i början också
Jag reagerade också så, blev helt förskräckt eftersom Måns är en erfaren artist och inte borde sjunga så falskt, sen har jag tänkt att jag kanske reagerade så för att man inte är van att höra honom sjunga så låga toner direkt. Och att det då det låter onaturligt när man hör det första gången, men jag vet inte. Tycker som sagt det låter lite småfalskt. Är ingen sångare själv så svårt att avgöra.Det där har jag faktiskt också reagerat på. Första gången jag hörde låten tyckte jag att början var gräslig, och undrade faktiskt om det var meningen att det skulle låta så... Tyckte dock att det lät lite bättre sedan, men jag vet inte om de ändrat på något eller om det är jag som vant mig ?
En sida som jämför och sammanställer oddsen från flera olika bettingbolag har gjort en sammanställning för vem som vinner Melodifestivalen. Så här ser oddsen ut just nu:
1. Måns Zelmerlöw - Heroes
2. Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (Manne Leam Frijje)
3. Mariette Hansson - Don't stop believing
4. Eric Saade - Sting
5. Isa - Don't stop
6. Jessica Andersson - Can't hurt me now
7. Hasse Andersson - Guld och gröna skogar
8. JTR - Building it up
9. Dinah Nah - Make me (la la la)
10. Magnus Carlsson - Möt mig i gamla stan
11. Linus Svenning - Forever starts today
12. Samir & Viktor - Groupie
Jag reagerade också så, blev helt förskräckt eftersom Måns är en
erfaren artist och inte borde sjunga så falskt, sen har jag tänkt att jag kanske reagerade så för att man inte är van att höra honom sjunga så låga toner direkt. Och att det då det låter onaturligt när man hör det första gången, men jag vet inte. Tycker som sagt det låter lite småfalskt. Är ingen sångare själv så svårt att avgöra.
Ja alla säger det men jag tycker den kunnat vara bättre faktiskt, är inget jättefan av de där blåa figurerna, plus att han gärna får slappna av lite mer på scenen.Jag tycker just scenshowen var häftig....
Mm min favoritbit av den låten är: 1-2-3-4-5- hon och han och HEN!1. Samir & Viktor – ”Groupie”
(...) Och så tilltalar den min pk-ådra för att den faktiskt är väldigt inkluderande. (....)
Jag reagerade också så, blev helt förskräckt eftersom Måns är en erfaren artist och inte borde sjunga så falskt, sen har jag tänkt att jag kanske reagerade så för att man inte är van att höra honom sjunga så låga toner direkt. Och att det då det låter onaturligt när man hör det första gången, men jag vet inte. Tycker som sagt det låter lite småfalskt. Är ingen sångare själv så svårt att avgöra.
Jag avskyr den passionerat.
Hela livet har jag varit aktiv dragspelshatare och hela låter skriker hurtbulledragspel och "gamtjo" så jag blir illamående. Jag kan inte ens tycka att han utstrålar spelglädje. Han känns föga äkta för mig.
Den blir bara bättre och bättre.Fungerar akustiskt också...