Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ge upp till 5 hjärtan per bidrag. Men bara under låtens gång!Hejja MÅNS Hejja MÅNS Hejja MÅNS Hejja MÅNS
det är allt jag har att säga just nu. Återkommer med vad jag tycker om resen av startfältet senare.
Är det någon som kan förklara hjärtröstning för mig? Får man rösta mer än en gång per bidrag?
Som jag skrev - kanske är jag för gammal men...Det här är väldigt intressant. Kanske framförallt för att jag inte förstår vad du syftar på Kan du utveckla det?
Själv ser jag honom inte alls stöpt. Åtminstone inte mer stöpt än t.ex. Saade, Isa eller Samir&Victor.
Läste "adoptera" lite snabbt och tänkte: ja skulle lätt adoptera en av de i Tegomass! Den blonderade tror jag skulle bli ett bra syskon åt dotternApropå Tegomass så var jag ju tvungen att leta rätt på hela låten:
Spontan kommentar: HERREGUD VILKA SÖTNOSAR! Sällan har jag sett något så bedårande Skippa Hasse och importera Tegomass istället!
Adoptera, importera, vi kan göra alltLäste "adoptera" lite snabbt och tänkte: ja skulle lätt adoptera en av de i Tegomass! Den blonderade tror jag skulle bli ett bra syskon åt dottern
Vi kan ha ett helt Mellokollektiv..bjuder gärna in Jon H och Måns ocksåAdoptera, importera, vi kan göra allt
Vi kan ha ett helt Mellokollektiv..bjuder gärna in Jon H och Måns också
Nej Måns har jag bokat för mig själv så honom låter ni bli.
@sjoberga håller inte med. Men jag tycker Isa är jätte bra oxå, men gilla Måns låt bättre.
... och jag fattar verkligen inte "grejen" med Isa, varför hon verkar vara så populär i startfältet.
Tycker varken låten eller framträdandet är nåt speciellt.
Som nån uttryckte sig på radio igår. Bäst att Isa vinner så att vi väljer nåt fräscht och slipper någon av gubbrockveteranerna Zelmerlöv och Saade....