MELODIFESTIVALEN 2015 - FINAL!

@Ninnurur Alla får ha sin egna åsikt - jag ser inte ner på de som gillar Måns för att jag inte gör det! :)

När programledaren pratade om Caramell var reaktionen bara "åh, nej! :D"

Alltså... Måns har försökt ganska många gånger nu, så för mig kan han faktiskt få vinna även om jag inte är jätteförtjust i hans låt.

Hasse Andersson, jaa. Låten är onekligen klämmig men det kanske inte är rätt sammanhang. Dock får den gärna komma före Mariette, JTR, Jessica och Samir&Victor.

Jag kom på en sak. Kan vi inte skicka Hasse Andersson till... var nu Eurovision kommer hållas? Jag hånar inte, jag måste nästan fåndansa när jag hör den, och det hade varit så oerhört intressant att ha den som representant.

Jag röstar lite i smyg. Inte lika mycket som på Måns, bara som stöd. :p

Liknande trådar

Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 050
Senast: landet
·
Äldre Nu är det dags att börja blicka framåt, i alla fall fram till lördag denna vecka, och melodifestivalens andra deltävling...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 348
Senast: voltis
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 879
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar