Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon skulle ju klippa av dem om hon vann iafAlltså den här Mariette (?) har en rätt bra låt ändå.
Men jag stör mig på att hon har dreads?!
Alltså - vore jag bi skulle jag vara dödligt kär i henne. Har gillat henne starkt sedan Idol. Där kallades hon "indiedrottning" och det hon gjort i övrigt har impat på mig. Låten är underbarAlltså den här Mariette (?) har en rätt bra låt ändå.
Men jag stör mig på att hon har dreads?!
Klart det är autentiskt! Ifrågasätt inte nu!
Träden växer där naturligt också.
Vafaaan, jag hade ju just tänkt barmhärtighets-ge segern till Måns för att han försökt så många gånger.Hon skulle ju klippa av dem om hon vann iaf
Jag stör mig på att Sanna Nielsen, som är en snygg kvinna, är den genom tiderna sämst klädda programledaren i Melodifestival-sammanhang.
Jag är helt allergisk mot hennes dreads! Jag gillar dreads ibland men nej, inte på henne.Alltså - vore jag bi skulle jag vara dödligt kär i henne. Har gillat henne starkt sedan Idol. Där kallades hon "indiedrottning" och det hon gjort i övrigt har impat på mig. Låten är underbar
Dreadsen har hon väl haft typ jämt?
Du såg inte de korsade fingrarna?Hon skulle ju klippa av dem om hon vann iaf
VarförJag är helt allergisk mot hennes dreads! Jag gillar dreads ibland men nej, inte på henne.
Det avgör saken - Måns kan få vinna.Du såg inte de korsade fingrarna?
Nej som tur är är det ingen som ifrågasatt trädens autenticitet!Menar du att någon inte tror på träden?
Klänningen hon har nu liknar en av de prinsessklänningar som dottern harHar hon någonsin varit "bra klädd"? Känns som att hon och Annie Lööf spelar i lite samma liga. Bägge lyckas alltid se typ 20 år äldre ut pga sin styling också. Inget ont om äldre, men det är skickligt att se ut som 48 när man är typ 28
Jag har ofantligt svårt för Filippa
Nä, bebis krävde uppmärksamhet Jag tänkte väl att det lät lite udda.Du såg inte de korsade fingrarna?
Tack. Någon måtta får det ändå vara.Nej som tur är är det ingen som ifrågasatt trädens autenticitet!