MELODIFESTIVALEN 2015 - FINAL!

Jag gillar Hasse, men så är jag ju skåning också ;) Det är en låt som verkligen är "hasse". :)
Dock, det är ju absolut inget vinnarmaterial, utan denna kan han få köra nere i ladan ;)

Alltså den här Mariette (?) har en rätt bra låt ändå.

Men jag stör mig på att hon har dreads?!
Alltså - vore jag bi skulle jag vara dödligt kär i henne. Har gillat henne starkt sedan Idol. Där kallades hon "indiedrottning" och det hon gjort i övrigt har impat på mig. Låten är underbar :D

Dreadsen har hon väl haft typ jämt?
IdolMariette.jpeg

Jag stör mig på att Sanna Nielsen, som är en snygg kvinna, är den genom tiderna sämst klädda programledaren i Melodifestival-sammanhang.

Har hon någonsin varit "bra klädd"? Känns som att hon och Annie Lööf spelar i lite samma liga. Bägge lyckas alltid se typ 20 år äldre ut pga sin styling också. Inget ont om äldre, men det är skickligt att se ut som 48 när man är typ 28

Alltså - vore jag bi skulle jag vara dödligt kär i henne. Har gillat henne starkt sedan Idol. Där kallades hon "indiedrottning" och det hon gjort i övrigt har impat på mig. Låten är underbar :D

Dreadsen har hon väl haft typ jämt?
IdolMariette.jpeg
Jag är helt allergisk mot hennes dreads! Jag gillar dreads ibland men nej, inte på henne.

Har hon någonsin varit "bra klädd"? Känns som att hon och Annie Lööf spelar i lite samma liga. Bägge lyckas alltid se typ 20 år äldre ut pga sin styling också. Inget ont om äldre, men det är skickligt att se ut som 48 när man är typ 28
Klänningen hon har nu liknar en av de prinsessklänningar som dottern har :D

Tror dock inte att man ska skylla allt på stylisten, vet att Sanna haft flera olika och hon lyckas ändå alltid se ungefär likadan ut. Troligen har hon vissa personliga krav som gör att stylisten är lite "bakbunden"...

Liknande trådar

Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 050
Senast: landet
·
Äldre Nu är det dags att börja blicka framåt, i alla fall fram till lördag denna vecka, och melodifestivalens andra deltävling...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 348
Senast: voltis
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 879
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar