Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det jagJag och min dotter har sett magen typ fem dagar per vecka sen årsskiftet
Samma här! Är förvånad över att det går så pass bra för honom trots lite halvsvag låt!Måns var dock mera populär än vad jag trott då vi här tyckte inte att låten i sig inte var så bra
Verkligen, hur många tolvor har han fått nu?Samma här! Är förvånad över att det går så pass bra för honom trots lite halvsvag låt!
Har haft honom under en resa till Tallin och satt vid samma bord under en middag (där vi var högljuddast ) - han är minst lika rolig i verkligheten!Teckenspråkstolken som körde möt mig i gamla stan är ju guld!!
oupps, samma ju! :P
Fast Måns känns rätt poppis hos svenskarna också..Känns ganska öppet faktiskt...
Apropå hur det kommer sluta alltså.
Jag gillar modellen men färgen är för babyrosa. Den gör sig inte på en sån maffig klänning. Tänk den i typ azurblått iställetTycker Sannas prinsess-klänning är ganska härlig ändå!
*Blir lynchad*
Mmm azurblått är en fin färg! Jamen det är det! Absolut! (som Robin hade sagt)Jag gillar modellen men färgen är för babyrosa. Den gör sig inte på en sån maffig klänning. Tänk den i typ azurblått istället