Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Startade i efterhand dock så här har precis väckarklockan sjungit.Konstigt att ingen startat en tråd?
Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen.
Tänkte inte göra det men så såg jag Väckarklockan sjunga finska Cha Cha Cha.
Nån mer som kollar?
Det är min och sambons gissning med.Ja. Startade i efterhand dock så här har precis väckarklockan sjungit.
Min första tanke var Irma Lehtosalo men efter sista ledtråden känns Jonas Gardell rätt sannolikt, lät som hans röstmelodi när den pratade också. Men känns nästan för enkelt.
Tror också att det är en vettig gissning, min spontana tanke var dock Mikaela Laurén.Jag har kollat och har i allafall en kvalificerad gissning.
Försökte lägga in en spoiler, men det verkade inte funka. Jag väntar med att lägga in min gissning så att fler får gissa, men jag tror att discokulans initialer är KB.
Det var min första tanke också, men ledtråden ”jag var/är nästan bäst i världen” gjorde att jag tänkte om lite:Jag har kollat och har i allafall en kvalificerad gissning.
Försökte lägga in en spoiler, men det verkade inte funka. Jag väntar med att lägga in min gissning så att fler får gissa, men jag tror att discokulans initialer är KB.
jag tänkte också den tanken och du har nog rätt i detDet var min första tanke också, men ledtråden ”jag var/är nästan bäst i världen” gjorde att jag tänkte om lite:
Och tänker att det kan vara Emma Green. Kajsa Bergqvist har ju liksom både OS-guld och världsrekord, Emma VM-medalj men inget guld.
Var inte Carolina Klüft med förra säsongen?Jag tror Discokulan är
Emma Green eller Carolina Klüft
Minns inte.Var inte Carolina Klüft med förra säsongen?
Hon har varit med en av säsongerna iaf!Var inte Carolina Klüft med förra säsongen?
Är inte skyddsängeln
?Mini Anden
Kan vi inte låta bli att skriva med Spoilers? Kanske be en moderator skriva det i rubriken?