Malmö internationella

linafina

Trådstartare
Någon som ska dit med eller utan vovve?

Själv fick jag nummerlappen idag. Vi ska ut som nr 2 i ringen. Förra gången fick vi gå ut som nr 1. Ganska jobbigt men kanske lika bra att ha det gjort :D.

Jag förstår inte varför 30 stycken schäfrar i klasserna över valp ska ställas i en ring och sen schäfervalparna i en hel annan ring långt bort. Liyte tråkigt tycker jag.

Vi får hoppas att det går bra i allafall.

Sv: Malmö internationella

Det är antagligen för att det tar så lång tid med schäfrarna så de delar på dem...

Jag ska dit, kanske har fått brevet idag, ska genast ut och kolla...

//E

mhm, det hade kommit... Ska in som nr 50 i ringen, det är vhorste före oss, 13 i rasen, rätt bra... Får väl se hur det går, hon brukar gå bra, men man vet aldrig, har aldrig haft denna domaren...

Lycka till!!

//E

Kalrt man ska dit!! :bump:
Annars skulle man väl vart en svikare, eftersom man bor i Malmö, och är på väg att skaffa valp!!

Perfekt läge att skaffa saker till valpen!! :banana:

Jag skall dit den 20:e med min Salukihane. Ring 12....34 Saluki anmälda.... :crazy:
Lycka till ni som skall visa...

Malmö Mässhallar ja....

mvh
Carina på Cesam Arabians

En fråga till från den oinvigde! ;) Om man är intresserad av en speciell ras, kan man räkna ut ungefär när denna ska visas upp? Tex så skulle jag vilja se tyskarna. I den ringen går det 12 raser, sammanlagt 73 hundar INNAN tyskarna ska gå. Någon som kan hjälpa mig? Tackar!! :bow:

/Timsetim

Domaren hinner döma cirka 20-25 hundar i timmen.

Jag ska dit! Ska se en himla massa, främst wheaten och fransk bulldog.

*knapplån*

Jag ville bara säga att jag börjar bli nervös :crazy: .

Badade Jason idag och det var inte det lättaste. Innan dess hade vi varit ute på en riktigt långtur i naturen. Gissa om han var skitig.

Nu har jag börjar fundera lite mer på utställningen och blivit nervös.

Men jag är där för att ha skoj så vi får hoppas att det blir det :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 238
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 789
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar