Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Det borde finnas någon blockeringsfunktion på den här tråden!

Själv känner man inget stopp, förstår helt föräldrarna i "familjen annorlunda". Men en 3e ska jag nog kunna tigga till mig om några år ;)

När jag tänkte på att jag kanske inte ska få göra en förlossning till började jag nästan gråta... Jag får nog ha en till så jag kan känna efter riktigt ordentligt hur ont det gör :D

(jag tror inte du kommmer kunna hålla dig i flera år, jag tror vi kommer se dig i magtråden innan 2011 är över! :bump:

När jag tänkte på att jag kanske inte ska få göra en förlossning till började jag nästan gråta... Jag får nog ha en till så jag kan känna efter riktigt ordentligt hur ont det gör :D

(jag tror inte du kommmer kunna hålla dig i flera år, jag tror vi kommer se dig i magtråden innan 2011 är över! :bump:

Jag har samma känsla som du - Ska jag aldrig mer få uppleva en förlossning :eek:!? Min förlossning var verkligen bland det häftigaste jag upplevt i livet och det är en av anledningarna till att jag sörjer att jag pga min sjukdom förmodligen aldrig kommer att få uppleva en graviditet igen.

jag tror inte du kommmer kunna hålla dig i flera år, jag tror vi kommer se dig i magtråden innan 2011 är över! :bump:

Det kommer jag nog, ska ju plugga till barnmorska :love:

Jag gråter oxå när jag tänker på att nån gång kommer bli min sista förlossning, och ultraljud, och sparkar :cry:

Aldrig mer få se "Nu kommer tutten-blicken" från sin bebis eller höra de där korta flämtningarna och pickandet när de letar efter bröstet :love::cry:

Ha ha ha ni är väl för härliga :rofl::rofl:

Jag säger då tvärtom... det här är min första och sista graviditet nånsin! Och jag har inte ens fått ut ungen än ;)

Jag säger då tvärtom... det här är min första och sista graviditet nånsin! Och jag har inte ens fått ut ungen än ;)

Ja för min del var inte gravidititen speciellt skoj heller, trots att jag inte hade så mycket att klaga på. Men förlossningen hade jag kunnat göra många gånger till, så jäkla coolt! Graviditeten är ju bara långtråkig och tung!

jerseyko.... studieuppehåll? :angel:

Och jag som tittar i den här tråden för första gången någonsin håller med viv! Aldrig mer gravid och då är det tre månader till BF. :o ;)

och jag skulle kunna varit gravid hela livet om det alltid skulle vara så enkelt som var jag väntade tösen, har aldrig mått så bra, magen var aldrig i vägen eller tung eller nåt!

Men att föda barn kan jag hoppa, det var jag inte direkt vidare bra på:p

Jag håller med, skulle lätt kunna vara gravid hela livet :love: Men att föda igen, nej tack...

nästan samma här.. Att vara gravid är helt ok, men skulle inte vilja vara det for ever, magen är så mycket i vägen när man rider ;)

Men att föda igen, blääääääää
Jag avundas verkligen er som tycker att det är en häftig upplevelse och något av en WOW-känsla som ni kommer att sakna.. Önskar jag hade 1/10000 av de tankarna nu inför kommande förlossning..

Jag håller med. Att vara gravid är enkelt. Men en till förlossning är inget jag ser fram emot. Så jag håller för fullt på att fundera hur jag ska göra i Augusti när bebisen ska ut.... Äh, jag kör nog på förnekelse tills dess.....:angel:

jag trodde också jag sku känna "aldrig mer" efter förlossningen men nu kan jag inte tänka mig att detta var sista gången jag födde barn.bara måste få uppleva de igen. tur att jag har en sambo som är med på de!!! bara att uppleva det ögonblicket när man får de lilla knytet på magen första gången... ååååh va underbart.

dock hade jag en väldigt lätt förlossning, 4 timmar totalt o 2.45 av dem inne på förlossningen.

KL

Dags å uppdatera med nåra magbilder då...

Först en från v.21+0
30428427.jpg

Och sen två från v.23+3
30428425.jpg

30428426.jpg

gravid igen - ja tack, gärna det!
föda igen - ja tack, gärna det!
småbarn igen - nej tack, jag hoppar helst över det.

:D

*kl*
Ny vecka igen, v. 32 (31+0) den här gången. Ser inte ut att ha hänt ett smack, men det har det nog för själv tycker jag den sjunkit något.
v32310.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar