Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Du det har hänt lite grejer med magen :) Växer så det knakar ser det ut som! :laugh:

Åh, fler som ser det - alltså inte bara jag :D
Tycker den växer hela tiden, nu går knappt vinterjackan om mig längre! Undrar vad jag gör då, eftersom jag jobbar på förskola och är ute mycket med barnen? Men det löser väl sig, får väl rusta upp en gammal stor stalljacka, snart är det vår :bump:

Jag hade en kort dunjacka från Everest (heter märket så?) som jag fick sluta med för att den åkte upp över magen, sedan så fick jag en jacka av svärmor i strl. M som jag har nu kunnat ha och kommer nog kunna ha hela vintern nu. Jag trivs inte i den men den håller mig varm :)

Slänger in en bild, ny vecka...v 16 (15+0)
Jag har lagt av med skräpmaten och gått ner 1 kg...så magen har krympt lite, men det är ju bra att fläbbet försvinner....Har ju ändå gått upp 7 kg.
Tyckte jag fick två buffar från pyret igårkväll, men det kan ju lika gärna varit bubbel i magen :D

Magev16150mindrebild2.jpg

Jättefin mage har du! Min är inte alls lika hög och spänstig utan faktiskt väldigt hängig. Missade att ta kort i helgen, men du ska få se sen!

Jag tror det är fysiskt omöjligt för dig att få en hängig mage! ;) Ser fram emot bilder så fort du har tid, det är så himla kul att följas åt och se hur vi växer.

Ja, du och Oregano har ju samma typ av mage tycker jag. Jag är ju i omkring samma dagar som ni, men skulle vi jämföra så är vi väldigt olika. Min är mer rund ut på sidorna medans era är så där gulligt toppiga.

Jättefin :) tar du dina bilder själv? Tycker det är skitsvårt att få till bilderna, och sambon kan vara en av världshistorien sämsta fotografer. Sist var det mer vägg en mage med på bilderna :grin:

Jag tycker det är superkul att se andras magar, det är så härligt att se all variation. :) Dock tror jag mina bilder luras lite, tar ju sällan rakt framifrån men min mage är rätt rund. Dock så växer ju magen framför allt mest framåt så att säga, men även lite utåt. :D

viv; Tack! Nej det är sambon som fotar åt mig, tycker det är sjukt svårt att få till det själv. Min sambo är inte heller någon höjdarfotograf, men det duger ju! :D

Det där är ett typiskt karl-problem verkar det som! Min sambo siktade mer in sig på mig röv än magen! :D

Tänker nog inte ens fråga gubben om han vill fotografera, dels skulle han nog garva ihjäl sig , sen så är han värre fotograf än mig.
Jag Ställer min kamera på självutlösning så springer jag och ställer mig framför. Kan tillägga att det krävs mer än ett försök för att det ska bli någelunda..

Men kolla skillnaden! Den här bilden är från förra helgen, dvs våra magar är precis lika "gamla" :D

29veckorliten.jpg

Visst är min hängigare! Och ännu värre är den nu! Du har större vinkel nertill. När jag kollade spegeln igår hade jag typ 90 gradersvinkel nertill. Det är fotodag på lördag, då kommer nästa bild.

Jag skulle inte kalla det där hänging, men jag förstår vad du menar. ;)

Våra bilder är helt sjukt lika, skulle vi inte fota från olika håll och att jag har lite mer vaddering än dig så skulle man nästan kunna tro att det är samma person ju. :D

Tycker inte att du har mer vaddering än jag, det är snarare tvärtom! ;)

Men sen, ska jag se ut så här igen! :banana::bump:;)
5 veckor:
5veckor.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar