Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha, vi får väl helt enkelt "agree to disagree" i den frågan då! :D

Jag längtar också helt sjukt mycket efter att få komma igång och träna igen. :banana: Kikade också på bilder från tidigt i höstas och har svårt att förstå att min mage varit så liten haha.

Veckouppdatering:laugh:

v.31 (30+0)
30396540.jpg

30396528.jpg

Så det knakar:D Men fick höra av en igår att magen är ju inte alls stor. Tycker att den kanske inte är gigantisk, men inte liten heller. Ligger lite över SF kurvan.
Kortet är taget på egen hand, har en perfekt hylla under spegeln i badrummet som är perfekt att ställa kameran på. Fint badrum jag har va;)

Min mage växer ingenting! Fast det gör mig inget alls så länge bebisen mår bra och det tror jag att den gör. Nån som ser nån skillnad?? Kanske något spetsigare nu.

För två veckor sen:
29veckorliten.jpg

Och idag, 31 veckor (32+0):
31veckor.jpg

AKB: Duschkabinen var riktigt snygg :p

Oregano: Tycker att den står ut mer nu, kanske bebis som ligger annorlunda. Men det ser ut som att den är lite högre upp också.

Tack:laugh: Vi är riktigt nöjda med den! Men vi har lite svårt för att få plats i den samtidigt nuför tiden:D

Oregano: Jo, tycker det hänt mycket mer med din mage på den tiden än min under samma tid.

Ha ha ha det där med att få plats i duschen märkte jag nyss.
Precis när man sätter på våran dusch kommer alltid jättevarmt vatten, jag brukar oftast ställa mig mot väggen för att komma undan det varma. Men magen kom liksom inte undan. Ungen blev nog kokt :rofl:

Hm, då kanske man själv ska visa sig för denna grupp! Har varit en smygtittare nu ett bra tag!

Jag och min "jättemage"! hehe. Har gått in nu i v 7, så det har inte hänt så mycket än, förutom att jag har fått en ny hylla! Hjälp, hur kommer detta sluta när boobsen redan nästan har växt en storlek! haha

Det var en söt liten mage! :)

Jag hoppas på att få lägga in bilder här själv om några månader, nu tittar jag bara flitigt på alla andras fina magar :)

Vilken pluttmage! :love: Kommer ihåg när jag själv var där. Inte så länge sen, faktiskt. Tiden går jättefort!

kl

Veckans bilder, eller ja förra veckans egentligen då vi gick in i ny vecka igår. Är nu i 26+1. Bilderna togs i 25+6 =)
v.+25+015.JPG

v.+25+018.JPG

v.+25+012.JPG

Jo det har hänt en del, den putar lite längre ut och är lite högre :) jag skippar att lägga in någon bild från v. 28 det har inte hänt något alls med min mage. Ska bli spännande att se om den har växt ngt i morgon hos bm.

Oj vad den växt :eek: är min så stor också tro? Måste försöka få sambon att ta en bild på den

ja, haha. Jag hoppas det! :) nu längtar man tills det börjar bli en riktig kula, i sommar har jag en känsla av att jag kommer önska att jag är mycket mindre! hehe...får hoppas att det blir en alldeles lagom varm sommar så att man klarar av att vara som en badboll! :D

eller så får du en sån mage som jag hade - blev aldrig nån badboll:D

Förövrigt minns jag inte när jag hade sån platt fin mage som du har, för det har aldrig hänt:p

*Hugger knapp*.

Åh, jag blir plötsligt alldeles bebissjuk av att titta på alla fina magar i den här tråden :love:. Måste nu förbjuda mig själv att gå in här på ett tag, för jag har ju redan beslutat för länge sen att blivande fyraåringen ska förbli ensambarn :angel:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 186
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar