Mafia Wars

Sv: Mafia Wars

En fråga till. När man har fått gåvor från sina vänner så på "loot" sidan finns det ju "gift back". Men jag kan bara ge en gåva till en vän, sen försvinner allt det andra. Jag vill ju kunna gå tillbaka och ge gåvor till alla som givit mig något. Går det att hitta den funktionen? Nu försöker jag skriva upp vem som gett något, men det är knepigt eftersom en del har så annorlunda namn så jag fattar inte ens vem det är som har givit mig något.
 
Sv: Mafia Wars

Jag brukar i de fall jag får grejor från flera samtidigt högerklicka på deras namn och öppna deras profilsida i ny flik :laugh:
 
Sv: Mafia Wars

*kl*

En till som är fast... Tyckte inte alls det var roligt i början, men nu kan jag inte sluta! :D

Jag är på level 142, och har en mafia på 14 personer. Inte så många, skulle nog behöva lite flera för det är svårt att hitta fights som passar.
 
Sv: Mafia Wars

kl

Jag har också fastnat. Konstigt att ett spel med bara "text" kan vara så fascinerande. Jag behöver mer mafia, är på level 50 just nu, har 9 mafia, 4 av dem är från buke. :love:
 
Sv: Mafia Wars

Level 228 på ganska kort tid. Spelet är ju beroendeframkallande trots att jag absolut inte ville spela det tidigare så sitter jag nu och spelar dagligen. Jag har addat massor av folk för att få en stark maffia, men det är ju rätt jobbigt att adda totala främlingar. Har deletat en del konstiga människor redan.
 
Sv: Mafia Wars

Hur får man en sån där profilruta att lägga upp på FB med MF? Tycker att det ser snyggt ut att ha det på sin profil, men jag har inte hittat hur man ska göra. Någon som förstår vad jag menar?
 
Sv: Mafia Wars

Du menar en sådan som finns på min sida?

Tänk jag kommer inte ihåg vad och hur jag gjorde. Hade ju velat uppdatera min lite (är inte på lvl 13 längre ;))
 
Sv: Mafia Wars

Kan man ändra på namnet när man spelar MW. Jag började utan att hitta på ett coolt namn.
 
Sv: Mafia Wars

Kan man ändra på namnet när man spelar MW. Jag började utan att hitta på ett coolt namn.

Ja, det skulle jag också vilja. När jag reggade mig ville jag inte ens spela, men jag ville ha traktorn...Så jag fånade mig och kallade mig för "Hort rod tractor". Inte ens Hot utan jag larvade mig och skrev hort.
 
Sv: Mafia Wars

Det var ju bra att det går att byta, mindre bra att det går åt så många rewardpoints. Jag behöver ju dem för att öppna alla skattkistor jag har fått. :angel:

Jag behöver 215 poäng så att jag kan gå upp en nivå. (Det tar ju evigheter).
Har 0 överallt.

Energypacken tar 2,5 timme till innan jag kan använda den.
 
Senast ändrad:
Sv: Mafia Wars

Du vet att du kan installera en Mafia Wars-toolbar så att du kan få mini-boosts var åttonde timme också? :)
 
Sv: Mafia Wars

Jag hade lite för bråttom när jag gick in idag, och råkade trycka bort den. Ska kolla nästa gång den dyker upp.
Är lite skeptisk till sådana erbjudande fortfarande.:angel:
 
Sv: Mafia Wars

Googla för att installera den annars. :p Annars finns det en hemsida någonstans där du kan få en adress du lägger in för att få miniboosten men utan toolbaren. Eller så kan du öppna en ny flik och få samma sak två gånger, om du kopierar texten i adressfältet innan du gjort någonting annat på sidan du fått upp. Finns många fusk mao. :angel:
 
Sv: Mafia Wars

Är beroende jag med! :angel:

Är på level 190 om jag inte minns helt galet! :D Använder miniboostarna man får varje dag och det tar ca 1 dag per level nu! He he!

Är lite lat av mig, så jag skickar presenter till hela min maffia! Har nu 70 pers i "gänget"! :devil: Kör fighter nästan varje dag och det har varit superbra om det bara fattats, säg 100p till nästa level! :banana:

Dom som vill är välkomna att lägga till mig i sina gäng! (Ska kolla vad det var för nick jag använder där, så återkommer jag med detta!)

PS. Kör även School of Wizardry, Farmville, Tiki Island och Vampire Wars på Facebook!

PPS. Om det är några av er som kör Farmville så lägg gärna till mig! Behöver fler grannar!! :D
 
Sv: Mafia Wars

*kl*


:angel:

Är det nån som vet i vilka jobb man kan få tag på fler "Set of Blackmail Photos", "Computer Set-Up" och "Untraceable Cell Phone"??

Tidigare behövde jag "Set of Illegal Transaction Records" men det hittade jag i new york, i "Capo" på jobbet "Steal Bank Records".
men vart kan man hitta dom andra, vet att jag fått en del ifrån olika jobb, men hittar inte vilka jobb nu... :(
 
Sv: Mafia Wars

Det är bara att föra muspekaren över
icon_loot_help_01.gif
så ser man vad man kan få. :idea:

Men eftersom jag är snäll idag kan jag väl tala om att "Computer Set-Up" och "Untraceable Cell Phone" hittar du i NY/Enforcer/Rob an Elecronics Store. Untraceable Cell Phone och Conceable Camera finns också i episod 1 i Moskva.
 
Sv: Mafia Wars

Untreceabal cell phone och computer set-up finns på Enforcerjobben, Rob an electronic store.
Blackmail photos finns på Hitmanjobben, Obtain compromising photos
Jag håller på att samla såna apparater igen.
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp