Mafia Wars

Sv: Mafia Wars

Min maffia är liten än så länge, men jag hoppas på förstärkning. Jag har inte gjort färdigt NY än, mycket kvar. Är på en låg nivå än så länge.

Jag har en jätteofarlig bild och en juste maffia, så går du med i min, så kan jag tipsa min maffia att adda dig, så får du säkerligen några fler ganska kvickt :laugh:
 
Sv: Mafia Wars

kl.

kan någon snälls jäl förklara för mig vad man gör när man reser jag har klickat på newyork under travel men kommer bara till jobbsidan, ska man det? eller jag gör helt fel?
 
Sv: Mafia Wars

Det är för att du redan är i NY. Alla flikar som finns i NY finns även i de andra städerna. :)
 
Sv: Mafia Wars

okej jag trodde man skulle få andra jobb :D men för komma till Bangkok, då ska man samla på lite saker, jag fattar inte hur. Förklara är du snäll?

men tack för ditt svar, jag är väldigt ny på det här spelet och jag tycker det är krånligt :D
 
Sv: Mafia Wars

För att komma till bangkok behöver du ett pass, det kan du få av medlemmar i din maffia eller genom att göra jobb. Har du några vänner i din maffia? :) Det bästa är att börja på första steget i NY och sedan gå vidare tills du klarat alla steg på alla olika episoder i alla städer. :) Börja i NY, sedan Cuba, Moscow och Bangkok. Ett tips är att redan nu skaffa buisness i alla städer, för de pengar du tjänar ihop köpa nya buisness och sedan banka de pengar du får ihop, så att du har grundkapital när du ska köpa grejer till jobbi de olika städerna. :)
 
Sv: Mafia Wars

jag tror inte jag har någon maffia, hade inte tänkt börja spela det men som kom det med farmville så då började jag och jag spelar det mer och mer men fattar inte riktigt det hela men jag testar mig fram och använder mig av olika sidor på nätet som hjälp :D
 
Sv: Mafia Wars

När man skickar energy pack till sin maffia, kommer det till alla medlemmar då? Vissa har ju energypack symbolen bredvis sitt namn, men inte alla. Vad beror det på?
 
Sv: Mafia Wars

Det kommer till de som inte har något liggande eller har använt sitt för mer än 23 timmar sedan om jag fattat saken rätt. Sen kan man nog inte skicka till hur många som helst heller.
 
Sv: Mafia Wars

Men vilka får energy pack när man trycker på att skicka till sin maffia? Hur styr man vilka som ska få? Förutom de vanliga gåvorna förstås?
 
Sv: Mafia Wars

jag gör jobben med elefanter men jag kan endå inte resa till bangkok. Någon som vet vad jag gör för fel?
 
Sv: Mafia Wars

Du måste ha ett pass för att komma till Bangkok. Det får du antingen genom jobb eller genom att någon skickar det till dig. Kommer det inte upp att du kan eftersöka ett pass bland dina vänner om du försöker resa dit? Då visas det på din logg och de av din maffia som har extrapass liggande kan skicka ett till dig. :)
 
Sv: Mafia Wars

där står att jag måste ha de andra tre föremålen innan jag kan köpa passet. hur många gånger ska man göra de med elefanterna?
 
Sv: Mafia Wars

Men står det inte att du kan få det av en vän då? Om duskriver i din logg att du behöver ett thailändskt pass kan någon ur din maffia skicka till dig? :)
 
Sv: Mafia Wars

Nej, det gör inte det så jag tänkte jag kan fråga här, men då ska jag skriva det i min logg imorgon :D

Tack för hjälpen :D
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp