Mafia Wars

Sv: Mafia Wars

där står att jag måste ha de andra tre föremålen innan jag kan köpa passet. hur många gånger ska man göra de med elefanterna?

Du måste göra jobbet tills du får saken som du letar efter. Om du har tur så får du det snabbt, men om du har otur så kan du behöva göra jobbet många gånger.
 
Sv: Mafia Wars

Alltså, finns det saker som man inte bör göra? Finns det oskrivna regler i detta spel? Tycker att jag är ganska ensam bland mina vänner om att lägga ut när jag har "icat" någon eller fått extra boosts från jobb. Men det kanske beror på att jag är aktivare än dem. Snälla, ni som har spelat ett tag, lite tips tack!
 
Sv: Mafia Wars

I min mafia är det lite olika, men generellt sett så delar vi med oss av bonusar, loot och boost osv.

Det jag inte publicerar är ex.vis vad jag fått i respect etc., eftersom det inte tillför övriga något. Dock tackar jag mina medspelare för varje gång jag levlar upp i respect.
 
Sv: Mafia Wars

Hur får man tag på "wiretap device"? Jag har gjort jobben i Enforcer Tier med frågetecknet och har nu en uppsjö av datorer och mobiltelefoner. Men jag får ingen avlyssningstelefon.

Vilket jobb ska man göra egentligen?
 
Sv: Mafia Wars

Och hur gör man för att vaulta St. Patricks collectionen? På andra collections får man ju möjlighet att vaulta det när det är allt samlat, men det har inte kommit upp på den irländska collectionen.
 
Sv: Mafia Wars

Jag kunde då vaulta min irländska kollektion utan problem, men precis som några av de andra specialkollektionerna går den inte att re-vaulta.

För att få wiretap device ska du göra Overtake Phone Central-jobbet. Ligger längst ner på den sidan.
 
Sv: Mafia Wars

Ok! Tack för hjälpen! Vad ska man göra med allt som är extra i den iländska collectionen? Bara att ge bort till andra?
 
Sv: Mafia Wars

Knapp.

Jag har haft en paus från MW någon vecka. Lugnt och skönt, lättare att komma i säng på morgnarna (jag ska bara levla en gång till... ;)), och mer tid till annat. Funderar på att faktiskt inte börja igen. Får se om suget återkommer, ska börja på att radera alla 500 vänner jag har, när jag äntligen lyckats dölja de flesta i nyhetsflödet. :p
 
Sv: Mafia Wars

Varför vill du inte se deras feed? Jag sitter och plockar massor av saker från feeden och blir förstås fast. Jag har svårt att slita mig från datorn. "Bara" några till poäng...
 
Sv: Mafia Wars

För att då missar jag allt intressant mina riktiga vänner skriver. :)

Sedan behöv(de) jag inte det, har program som fixar det. :angel:
 
Sv: Mafia Wars

Jag tror att den ena är den här, Spockholm. Den heter Stream Helper Beta, från Spockholm.

Kan kolla upp vad den andra heter när jag kommer hem, men det är en sån som står och går hela tiden, drar mycket kraft hela tiden. Spockholm kör bara av feedsen sedan hur många timmar du stället in. :)
 
Sv: Mafia Wars

Hur många levels finns det egentligen på NY properties? Jag är uppe i flera hundra nu på min första, och det tycks ju aldrig ta slut?
 
Sv: Mafia Wars

När har fått ihop över 500 personer i sin maffia (det dröjer ett tag till) hur gör man sen? Man får ju bara ha 500 i maffian?
 
Sv: Mafia Wars

Det är bara de 500 med högst level som räknas, resten har du kvar i maffian men de räknas inte förrän de kommer tillräckligt högt. :)
 
Sv: Mafia Wars

ja och som jag sa så verkar det inte finnas någon gräns för detta utan du kan ha hur många som helst (utom kanske det dära nya med bilarna)
Man köper nya byggnader/levlar för att få mera pengar (förr så köpte man nya byggnader och numera heter det att man levlar)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp