Mafia Wars

Sv: Mafia Wars

"Kl"

Här är en till nybliven frälst Mafiaspelare:D

Jag är på level 115 och har just nu ca 106 st i min Lafamilia;)

Ett par frågor:

Jag fattade inte det där med spockholm, jag har också dolt alla maffiavänner för att kuna se vad min vänner skriver så jag ser ju aldrig erbjudanden om bonusar mm men var det nåt som gick att fixa med spockholm??

Och är det nån som vet om det finns andra sätt:angel: att tex öka på sin energi än bara genom att levla?

*borttaget av moderator*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Mafia Wars

Om du laddar ner mafia toolbar får du påfyllning av stamina eller energy (minibuff) var 8'e timme förutom den vanliga påfyllningen 1 gång/dygn av energy.

Du missar ju både bonusar, gp och annat smått och gott och bra att ha genom att inte se mw på fb.
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp