Mafia Wars

Sv: Mafia Wars

Ja. Till slut hittade jag. Kan man efterlysa ett pass till Bangkok bland sina maffiavänner? Hittar inget sånt alls. Behöver tydligen få det av en vän.
 
Sv: Mafia Wars

Ja, det kan du.

Jag önskar att fler i min mafia gjorde det då jag fn har nästan 30 stycken dylika otyg :cool:
 
Sv: Mafia Wars

Jo då är ute och spelar MF tycker det är svårt att få folk att gå med i ens maffia surt som fn att förlora i fighter pga för lite folk:devil:
 
Sv: Mafia Wars

Jag har 121 i min mafia just nu och ligger fn på level 420 :laugh:

Om du vill vara med i min mafia, så pm:a ;)
 
Sv: Mafia Wars

Jag har omkring 480-490 i min mafia och ligger omkring level 505-510. Är gärna med i din mafia, PMar.

(Den som vill gå med i min mafia kan PMa. :))
 
Sv: Mafia Wars

Ska man spara sina gåvor i giftboxen? Kan man använda dem själv senare eller kan man lika gärna ge bort det? Ev av mina grannar har attakerat mig ideligen idag och det känns faktiskt inte särskilt kul. Brukar det vara så? Trodde att man hjälpte varandra?
 
Sv: Mafia Wars

Öppna gåvorna. :) Du kan inte ta emot fler när du fyllt upp alla platser.

Alla är ju olika, men i din sits skulle jag göra mig av med den medlemmen, gissar att den startar krig mot dig? Då är det ju bättre att du inte har den i din mafia. För är ni inte i samma familj kan den inte starta krig mot dig. :)
 
Sv: Mafia Wars

Finns det någon enkel guide för nybörjare? Vad ska man göra med alla pengar? När man väljer fighter, vilken karaktär är lättast offer?
 
Sv: Mafia Wars

köpa vapen, bilar, osv för pengarna så man blir starkare

jag slåss alltid mot dom som har mycket mindre maffia än mig (jag har 90 och slåss helst mot dom som har under 50)
 
Sv: Mafia Wars

Jag använde min man. :angel: Har inte hittat någon guide annars, men det finns säkert om du googlar.

Alla pengar i NY gissar jag att du menar? Köp fastigheter, under proporties. Ett annat tips är att göra några jobb i de städer du inte börjat (gissar att du inte klarat NY ännu) så att du kan börja köpa Fastigheter där med (buisness) ås att du har ett grundkapital när du väl börjar där.

Karaktär när du fightas spelar inte så stor roll enligt min erfarenhet, det är viktigare att du har (fler) vänner i din maffia samt vapen för att utrusta dem. Har du varit inne på Inventory? Där finns det en flik som heter collections, där ser du alla saker du samlat under jobb. När du fått alla saker ur en "serie" kan du lägga in den i valvet, då får du extrasaker. Det är bra att lägga samla in alla saker i valv. Du kan också ändra på din wishlist där, så kan du önska dig olika saker. I NY finns det en achivement för pengar, så det är inte dåligt att skaffa proporties för att kunna samla pengar där. :)

Jag fightas också alltid mot de som har färre i sin maffia, annars vinner jag inte.
 
Sv: Mafia Wars

Min maffia är liten än så länge, men jag hoppas på förstärkning. Jag har inte gjort färdigt NY än, mycket kvar. Är på en låg nivå än så länge.
 
Sv: Mafia Wars

Då är det bara att kolla på Fightsidorna för att se om du hittar någon med en mycket mindre maffia än du har. Du kan köpa mafiamedlemmar hod Gudfadern också, fast det är nog mer effektivt att ragga medlemmar tex via sidan jag länkade till förut. Om du gör det kan du klicka bort dem som vänner efter att ni blivit medlemmar i varandras maffia, om du inte vill ha 3000 vänner. ;)
 
Sv: Mafia Wars

Ja, jag var in på din sida men jag är tveksam till att bara adda folk. Maffia Wars folket ser så tuffa ut. När jag spelade FarmTown addade jag okända men det kändes säkrare.
 
Sv: Mafia Wars

Nu hittade jag några med ok bilder så jag har skickat förfrågan till dem.

Men det går alltså bra att ta bort dem så fort de har accepterat att bli vän? De står kvar som maffiamedlemmar?
 
Sv: Mafia Wars

Så länge ni har blivit medlemmar i varandras maffia. Förfrågan måste accepteras där först innan du kan ta bort dem. :)
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp