Jag måste ju veta om jag kan testa på @LenaHShit det saknas ju!
Men det var i allafall 12 anmälda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste ju veta om jag kan testa på @LenaHShit det saknas ju!
Men det var i allafall 12 anmälda.
jag dör - testa på du eller så röstar du på henneJag måste ju veta om jag kan testa på @LenaH
Autocorrect.jag dör - testa på du eller så röstar du på henne
Att inte kunna sitta still och ändå söka sig till en sådan här retreat känns ulvigt.Har hittat hit.
Skulle nog vara yoga meditation. Jag har nog inte ro till att sitta still så att göra lite yoga samtidigt skulle passa mig bra, behöver bli lite smidigare oxå.
Finns där ens en ledare på retreaten?? I roll listan står bara personal utskrivet. Så tycker det är ett rätt tunt argument att rösta på även om det är första DL Lite ulv känsla där.Jag måste rösta nu, kommer hålla på med annat resten av kvällen och vill inte missa dl.
Madalitso röstar på QueenLilith för med hennes svar på obligatoriska frågan där hon pratar om Chakra och kristaller så verkar det som att hon är expert på området, och då känns det ju troligare att hon är med som ledare på retreaten än är här som gäst.
Tycker med detta är väldigt rimligt, för håller med det är ulvigt att rösta på en helt ny spelare. Dessutom vill jag rädda mig själv och därvid lägga en röst på en av dom som redan fått. Då låter denna deltagaren mest ulvig, förutom Madalitso som dock inte fått några röster än, annars hade jag lagt min röst därAlltså - att lägga röst i DL1 på en ny spelare är ulvigt (jag vet bara ulvar som gjort det) , de flesta röster är BoP och att då lägga en sån på en ny känns...ja ulvigt. Därför så
cirkus röstar på hemlig
Känns ändå helt rimligt!Om jag skriver orden "Klara röstar på" kommer LenaH upp som första förslag i min telefon.
Min telefon tycker jag ska rösta på @Artline (eller SD, men varför ser står med vet jag ärligt inte, känns mest (o)lustigt).Om jag skriver orden "Klara röstar på" kommer LenaH upp som första förslag i min telefon.
Stod ju att ulvarna var ledare?Finns där ens en ledare på retreaten?? I roll listan står bara personal utskrivet. Så tycker det är ett rätt tunt argument att rösta på även om det är första DL Lite ulv känsla där.
Ledare=ulv/ulvar
Står det Dag DL är det dagDL - det är tiden då hysset ska anmälas, inte tiden det utförs.
Måste ju lägga min röst vart det redan är några men om du vill rösta på madalitso så hakar jag påDrar mig till minnes att cirkus brukar rösta på mig i första DL när hon är i lyan.
QueenLilith tycker Madalitso är mer ulvig än mig (alla lär vara mer ulviga än jag, faktiskt) men väljer ändå att rösta på mig. God med viktig roll eller ulv som petar på en god?
Brukar jag? Ja kanske.Drar mig till minnes att cirkus brukar rösta på mig i första DL när hon är i lyan.
QueenLilith tycker Madalitso är mer ulvig än mig (alla lär vara mer ulviga än jag, faktiskt) men väljer ändå att rösta på mig. God med viktig roll eller ulv som petar på en god?