Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pialotta skrev:Tänk, jag bryr mig inte så mycket om vilket "ansikte" som exponeras för att göra vår sport känd, huvudsaken är att det FINNS ett "ansikte" att exponera och ju mer känd MB blir hos geneme man desto mer intresserade blir tex SVT av att sända evenemang som de vi vill se.
Så vi skall enbart vara glada över att hon orkar vara måltavlan.
Sen vem som rider bättre eller bäst har inget med saken att göra. Ju mer ridsport vi får se i Tv och läsa i tidningen, reportage gjorda av kunniga journalister, ju bättre är det.
Föressten, vilken dålig dag Gitana hade!
HiaHia skrev:Etoile: Hästen hette No Mercy.
pialotta skrev:Tänk, jag bryr mig inte så mycket om vilket "ansikte" som exponeras för att göra vår sport känd, huvudsaken är att det FINNS ett "ansikte" att exponera och ju mer känd MB blir hos geneme man desto mer intresserade blir tex SVT av att sända evenemang som de vi vill se.
Sen vem som rider bättre eller bäst har inget med saken att göra. Ju mer ridsport vi får se i Tv och läsa i tidningen, reportage gjorda av kunniga journalister, ju bättre är det.
Achron skrev:Men vill vi ha ett sådant ansikte?
Drar hon inte fokusen lite väl långt ifrån själva ridningen?
Som att spela in en låt och gå på kändisfester?