Live-resultat från EM i hästhoppning!!!

kopur

Trådstartare
... utlovas på arrangörens hemsida (länk finns på www.ridsport.se). Dagens första klass började kl 08.00. Men när jag går in får jag inte upp några resultat... :mad: Någon annan som lyckats??? :confused:

Sv: Live-resultat från EM i hästhoppning!!!

Nu är det inte bara ett blankt fält längre... nu ser jag två resultat. Kanske har det varit förseningar så att de inte startat förrän nu. Vore ju inte så konstigt när det är Italien det handlar om... :angel:

Nu ser jag ett 20-tal resultat! Fast Malin och Flippan är uteslutna... Flippan var ju tydligen inte sig själv igår heller... :crazy: Då gäller det att hålla tummarna för övriga svenskar!

NEEEEJ!!! Sveriges möjlighet till lagmedalj är borta... Flippan har för första gången någonsinn vägrat ut sig och Maria G och Spender S hade 12 fel. Nu kan vi bara hålla tummarna för att Roffe och Peder ska fortsätta rida lika bra som igår, så har de chans på individuella medaljer.

(En hålla-tummen-smiley skulle behövas!)

Ja, bra går det ju inte direkt för svenskarna.
Vore kul att se på TV vad det är som gör att det går så dåligt...

falukorw skrev:
Ja, bra går det ju inte direkt för svenskarna.
Vore kul att se på TV vad det är som gör att det går så dåligt...

PRECIS!!! Man börjar ju verkligen undra!

Härligt att det i alla fall är ordning på lagets stjärna, RGB :bump:

Ingen som vet om SVT 24 visar nåt?

JA - tur att vi har RGB!

Såg föresten att de hade en svensk flagga på Michael Whitaker och Portofino. Hästen är ju svenskägd och arrangörerna kanske tyckte att vi behövde lite stöd när det nu gått så dåligt för de flesta av de riktiga svenskarna! ;)

SVT sänder i kväll efter kl 22 - så har man inte BBC1 eller BBC2 får man ge sig till tåls till dess tyvärr...

Som sagt, en jäkla tur vi har RGB!!

Nåt måste väl ändå vara konstigt med Flippan...har hon någonsin stannat? Att då göra det fler än en gång oxå... :crazy: Dålig timing. :cool:

Där rök väl den lagmedaljchansen antar jag? Men jag tror nog att RGB har ganska bra chans på medalj. :)

i os i sydney stannade hon väll?? eller var det bara att hon inte ville in på banan? kommer inte riktigt ihåg, läste på expressens hemsida att malin dessutom var magsjuk

åhnej.

jag fattar inte alls vart någonstans ni hittar reslutaten.

skulle inte Svante Johansson-Nostradamus vara med i EM laget??

Svenska laget ligger på en åttondeplats (av 10) inför andra omgången (som startar 16.30). *suck*
Det är bara Roffe som är helt superb (som vanligt). Synd att inte Svante är med istället för Peder, då hade vi säkert legat något bättre till.

aha okej.. får man inte rida individuella EM heller då?

Jag tycker att Svante borde ersatt Malin Baryard

Flippan var visst sjuk - har ngn form av infektion och skall inte hoppa mer detta EM. Typiskt, stackars Malin!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 544
Senast: fixi
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 538
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar