lite nervös

A

alltidanonym

vill ha lite råd.
har varit eller är lite orolig att jag är gravid. mens dröjde i lite mer än 1 och en halv månad. nu i fredags blödde det lite men jag har ingen mensvärk och det har blött fram och tillbaka i helgen. brukar ju liksom vara mycket i början, i alla fall på mig. jag har alltid ont i brösten innan och mensvärk första dagarna.
så nu undrar jag vad detta är? kan jag sluta oroa mig eller vad är det som händer? ska jag göra grav. test ändå? :crazy:

förlåt om det blev luddigt

Sv: lite nervös

det är väl bara att göra ett gravtest så har du det svart på vitt sen. Förstår inte alls varför folk måste göra trådar om sånt där hela tiden... Ingen annan än en själv kan väl svara på om man ska kissa på en sticka eller inte. Tvekar man så är det väl bara att kissa så vet man sen och kan släppa det sen.

Det absolut allra enklaste sättet att få svar på är graviditetstest.

Varför ens fundera på om man ska ta det eller inte? Det ändrar ju inte precis på hur det faktiskt står till, gravid eller inte.

Håller med Svante alltså.

förlåt mig men jag tänkte höra om det var någon som varit med om detta.......
:crazy:

Och jag förstår inte att folk som ändå stör sig på handlingen i tråden bemödar sig att svara..

Alltidanonym:

Det bästa är att ta ett gravtest, man kan ha alla möjliga tänkbara symptom men är inte gravid iaf och sedan kan man inte känna något alls och vara gravid.

För att du ska kunna lägga detta åt sidan så råder jag dig att ta ett gravtest i morgon så får du svaret :)

Lycka till.

Kissa på en cd-skiva/usb-minne och stick in i datorn så kommer det komma upp ett stort + eller ett stort - på skärmen!

Är det menat som ett skämt? Om ts på allvar är oroad så tycker inte jag att man ska göra narr av henne!

Kissa på en cd-skiva/usb-minne och stick in i datorn så kommer det komma upp ett stort + eller ett stort - på skärmen!

:crazy:

millus skrev:
Är det menat som ett skämt? Om ts på allvar är oroad så tycker inte jag att man ska göra narr av henne!

Ja inte var det allvarligt, ser dock inte alls något roligt i att driva med folk, men så typiskt buke ..

Det startas nästan en sån här tråd 1 ggr i veckan här på buke. Jag förstår inte varför folk istället för att ringa en barnmorska eller köpa ett graviditetstest skapar en anonym användare och tror att någon här ska veta vad det är för fel. Vad jag vet så finns det inget lab för t.ex blodprov på buke.

Jag förstår inte varför man är tvungen att kommentera det på ett småelakt sätt om man nu stör sig på det. Då är det bättre att inte skriva någonting.

Det finns väl ingen som skapar en sån tråd för att vara jobbig, det handlar ju om att hantera en oro! Trådskaparen förstår säkert att ingen här kan säga om hon är gravid eller inte, men det kanske är någon med liknande erfarenhet som kan bidra med den.

Till TS: Du har fått bra råd av Calazirya. Köp ett test om du är orolig =)

//Julia

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 626
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 773
Senast: lizzie
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 739
Senast: Mineur
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 393
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar