Vi fick hjälp med deklarationen av vår mäklare när vi sålde huset, men hon var ju då en bra person så det tackade vi bara för
Vi blev också erbjudna den tjänsten och tackade ja, och det var supersmidigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick hjälp med deklarationen av vår mäklare när vi sålde huset, men hon var ju då en bra person så det tackade vi bara för
Är säker på att ni fixar det. Jag kan hjälpa till på avstånd annars.Då tänker jag nog att jag fixar en fullmakt till tillträdet av köparen till min lägenhet och jag ska fråga mina föräldrar om dom tror att vi fixar deklaration själva. Ingen av oss är väl proffs på såna saker, jag vet inte hur jag är å andra sidan för jag har aldrig provat
Men om jag pratar med chefen, kommer inte hen tycka att jag överdriver? Och när mäklaren får reda ifall jag säger något och han blir arg vad gör jag då? Han lär ringa mig då
Om mäklaren skulle höra av sig har du all rätt att lägga på.Men om jag pratar med chefen, kommer inte hen tycka att jag överdriver? Och när mäklaren får reda ifall jag säger något och han blir arg vad gör jag då? Han lär ringa mig då
Om chefen skulle tycka något sådant är den inte en vettig chef. Du överdriver inte något alls. Jag har ju ändå hängt med en del i processen och vet hur mäklaren har betett sig och det är ju upprepade gånger. Det är inte ett ok beteende.Men om jag pratar med chefen, kommer inte hen tycka att jag överdriver? Och när mäklaren får reda ifall jag säger något och han blir arg vad gör jag då? Han lär ringa mig då
Tillägg: Sedan meddelar till chefen vad som hänt.Om mäklaren skulle höra av sig har du all rätt att lägga på.
Men då går han definitivt långt över gränsenMen om jag pratar med chefen, kommer inte hen tycka att jag överdriver? Och när mäklaren får reda ifall jag säger något och han blir arg vad gör jag då? Han lär ringa mig då
Vi fick hjälp (det var skönt) men tror inte det var mer än ett papper? Alltså mäklaren ställde lite frågor om renoveringar typ, för de avdrag som var aktuella. Någon annan på firman borde kunna göra det istället.Då tänker jag nog att jag fixar en fullmakt till tillträdet av köparen till min lägenhet och jag ska fråga mina föräldrar om dom tror att vi fixar deklaration själva. Ingen av oss är väl proffs på såna saker, jag vet inte hur jag är å andra sidan för jag har aldrig provat
Är du rädd att samma sak ska hända med mäklarfirman?Väl på plats vid sjukhuset berättade jag vad som hänt och personalen ringde bolaget och dom pratade med chauffören och sen ringde dom upp och sa att det inte gick att lita på mig för som dom sa”Flickan är ju psykiskt sjuk så det går inte att lita på henne”
Så fruktansvärt, så ledsen för din skullFör flera år sedan mådde jag av olika skäl väldigt dåligt och pendlade till min vård 10 mil bort och 10 mil hem. Det var slitigt när man var sjuk. Men så en dag började taxichauffören bete sig sig riktigt illa, han berättade hur attraherad han blev av mig och beskrev tätt detaljerat vad han ville göra sexuellt med mig. På radion sa dom att en av dom två vägarna dit vi skulle var i princip helt avstängd och dom rekommenderade att man skulle ta den andra men då valde han den avstängda så vi skulle få mer tid tid tillsammans. Han berättade att han var gift och hade barn men han sa att han skulle börja komma hem till mig på nätterna när dom sov och att han redan hade personnummer, adress, telefonnummer. Jag tyckte det var väldigt obehagligt och att vara fast i bilen i 3 timmar med honom och sen var jag jättelänge räddnförbsyt han skulle komma hem till mig och skada mig sexuell så som han beskrivit.
Väl på plats vid sjukhuset berättade jag vad som hänt och personalen ringde bolaget och dom pratade med chauffören och sen ringde dom upp och sa att det inte gick att lita på mig för som dom sa”Flickan är ju psykiskt sjuk så det går inte att lita på henne”
Inte skada mig fysiskt men köra över min mentaltÄr du rädd att samma sak ska hända med mäklarfirman?
Och ja, inte lita på migInte skada mig fysiskt men köra över min mentalt
Sånt här bemötande gör mig rasande. Precis som att om man har diagnoser, mår psykiskt dåligt mmVäl på plats vid sjukhuset berättade jag vad som hänt och personalen ringde bolaget och dom pratade med chauffören och sen ringde dom upp och sa att det inte gick att lita på mig för som dom sa”Flickan är ju psykiskt sjuk så det går inte att lita på henne”
Kam inte dina föräldrar ta emot hjälpen med deklarationen?Då tänker jag nog att jag fixar en fullmakt till tillträdet av köparen till min lägenhet och jag ska fråga mina föräldrar om dom tror att vi fixar deklaration själva. Ingen av oss är väl proffs på såna saker, jag vet inte hur jag är å andra sidan för jag har aldrig provat
Vi litar ju på dig. Men jag kan förstå att oron finns. Om jag tänker på situationer där jag blivit överkörd så har jag tagit hjälp av någon. Delvis för att få hjälp/stöd/pepp och delvis för att själv slippa ta de samtal som är känsliga för mig.Och ja, inte lita på mig