leasingtagare

zilla

Trådstartare
Du leasar en häst för ett år .Du står för alla kosnader och behåller alla eventuella prispengar.
Hästen har gjort några starter och fått lite per startpoäng. /pengar.

Du frågar oss ägare om vi vill sälja men säger nej.

Hur skulle du reagerat. ???

Vi sa att vi ev kunnde tänka oss att sälja honom men hon skulle inte ta det för givet.(Men hon skulle få förtur.)

Sv: leasingtagare

behåller alla eventuella prispengar??
de låt konstigt, när man leasar en häst så brukar ju ägaren vilja ha en del av kakan oxå :crazy:

Hmmm...

Om det är så att jag leasar en häst så är den inte min, jag skulle lämna tillbaka hästen och låta livet gå vidare. :idea:

Även om man fäster sig vid dem så vet man ändå att leasing är leasing.

Hmmm...

Om det är så att jag leasar en häst så är den inte min, jag skulle lämna tillbaka hästen och låta livet gå vidare. :idea:

Även om man fäster sig vid dem så vet man ändå att leasing är leasing.

Eller Om möjligt(?) fortsätta leasa! verkar ju vara en bra deal att få in alla vinstpengar!

Då ställer jag mej också i kö och väntar på en häst:D Det var riktigt snällt av dej och låta dem behålla alla prispengar, jag skulle iaf leasat vidare och hoppats på att du ville sälja

Jag kan införa kösystem :idea:

att vi gav denna dil var för att hästen hade något fel i vb .. som hon skulle försöka få bukt med .

Pratade med henne igår och kirop. hade gett klartecken igår att börja rida honom nu ..:bump: så nu är det bara hoppas att spärren i hjärnan har släppt också.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar