Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina är glada pussare! De får gärna pussa i ansiktet, men inte råtvätta. Den 'äldsta' hunden vill gärna tvätta mig, de brukar han få göra innan vi går o lägger oss men slutar direkt jag tycker att det är nog. Mysigt ju, när de visar att de bryr sig om oss tillbaka!![]()
Ja!
Det händer så sällan så när jag får en spontan puss av min vovve blir jag jätte glad. Har även lärt min häst att försiktigt ta en bit morot som jag håller mellan tänderna!! Äckligt va?!?!![]()
Just ja, fråga tjejen som blev av med läppen när hon gjorde sådär. Korkat. Jag blev bara av med en del av tummen när jag förmodligen bara rörde på den i midjehöjd-frestande tyckte hästen.Ganska dumt tycker jag men det inser du väl själv? En dag är hästen som är en häst och inget annat inte så försiktig.
Jag gör det inte, tycker det är äckligt, även när jag ser på filmklipp med hundar som slickar folk i ansiktet.
![]()
Varför får man inte skriva att man tycker det är äckligt? Vet flera vegetarianer som tycker det är äckligt när folk äter kött, har skrivits i trådar här på buke bl a, och ja och? får de inte skriva det ??
Nej, inte i ansiktet och helst inte någon annanstans på kroppen. Däremot får mina katter gärna slicka mig varhelst de vill. Men djur (eller människor) som slaskar för mycket med tungan går fetbort.
Det har min också börjat med. När jag sover helst.Ena katten slickar mig på huvet i bland, antar att jag behöver tvätta håret![]()