Nakenhundar!
Äsch, medge att ni funderade på en xolo nu när ni letade valp
Särbons kusin har fö sådana (pga allergiskt barn som klarar dem) och var väldigt imponerad av att jag visste vad det var Jag berättade inte varför jag visste det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nakenhundar!
Min systers tvillingtjejer på 4 år älskar gråsuggor, hade flera som "husdjur" i somras dock utomhus ska väl tilläggas, men gjorde iordning hus åt dom i hinkar osv
Hjälp!Iglar ar nog det ackligaste jag vet ... efter en simtur i en "swamp" tror jag att jag plockade ett 20 tal av Miss Mandy ... det var helt hysteriskt ackligt.
Jag ar inte radd for bergslejon, men deras skrik gor att jag nastan kissar pa mig ...
Nej fy! Då skaffar jag hellre en orm! (Har haft 4 st)Äsch, medge att ni funderade på en xolo nu när ni letade valp
Särbons kusin har fö sådana (pga allergiskt barn som klarar dem) och var väldigt imponerad av att jag visste vad det var Jag berättade inte varför jag visste det
Jag klickar inte upp länkenFortfarande säker att du inte vill ha en sådan här istället för en DS?
https://www.skk.se/sv/kopahund/hundraser--annonser/xoloitzcuintle-stor/
Men jesus! I klass med rävarJag ar inte radd for bergslejon, men deras skrik gor att jag nastan kissar pa mig ...
Påminner ju om en katts! Lite gulligt ju! Och det lät som om den jamade vid ett tillfälle i alla fall! Min katt jamar lite hest (född så) så så värst stor skillnad var det ändå inte! :PIglar ar nog det ackligaste jag vet ... efter en simtur i en "swamp" tror jag att jag plockade ett 20 tal av Miss Mandy ... det var helt hysteriskt ackligt.
Jag ar inte radd for bergslejon, men deras skrik gor att jag nastan kissar pa mig ...
Två sekunder av det klippet och min katt studsade upp ur sängen Själv tycker jag det låter ganska fint. Några oktaver över lodjur sådärIglar ar nog det ackligaste jag vet ... efter en simtur i en "swamp" tror jag att jag plockade ett 20 tal av Miss Mandy ... det var helt hysteriskt ackligt.
Jag förstår katten! Det var ungefär min reaktion ocksåTvå sekunder av det klippet och min katt studsade upp ur sängen Själv tycker jag det låter ganska fint. Några oktaver över lodjur sådär
Hon sitter fortfarande i fönstret och letar efter förövarenJag förstår katten! Det var ungefär min reaktion också
Det här fick ju mig att komma på vilket som VERKLIGEN är det läskigaste djuret: Homo sapiens!Tycker inte de är läskiga direkt, men är inte alls förtjust i apor och kattdjur. Ursh ursh.
Hade inte velat stöta på en hungrig tiger eller arg schimpans!
SANT!Det här fick ju mig att komma på vilket som VERKLIGEN är det läskigaste djuret: Homo sapiens!
Hon sitter fortfarande i fönstret och letar efter förövaren