Läskigaste djuret?

I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.

Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.

Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur. 😁

7374AA02-DC9B-4F03-8915-4E7CAF58CAB6.jpeg
 
I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.

Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.

Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur. 😁

Visa bifogad fil 83628
Annan variant av kragödla:angel:
 
Jag är livrädd för råttor, blir fullständigt panikslagen vid blotta tanken på att se en råtta. Möss är också läskiga även om den rädslan har mildrats något med åren. Förr var den på nivån hoppa upp på stol och gallskrika. Inte kul för mig, bara människor som bevittnar.
 
I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.

Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.

Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur. 😁

Visa bifogad fil 83628
var tvungen att googla på goblin shark....OJ!
 
I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.

Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.

Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur. 😁

Visa bifogad fil 83628

Inälvsparasiter i tarmarna! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Räv :eek: Inte sådär dagtid när dom är fluffiga och söta, utan i mörker när de ropar på varandra(?) :eek: :eek:
Det är ett läte som får mitt blod att frysa till is, det spelar liksom ingen roll att jag vet vad det är som låter, jag vågar typ inte vara ute i mörkret när de drar igång :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 132
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: igbest
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 508
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp