Björnar skrämmer mig, vågar jag campa i lappland numera?Håller med! Har varit på ställen där man just sett lejon, men björn… (Omotiverat javisst!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Björnar skrämmer mig, vågar jag campa i lappland numera?Håller med! Har varit på ställen där man just sett lejon, men björn… (Omotiverat javisst!)
Campa, ja. Gå ut och kissa på natten, nej.Björnar skrämmer mig, vågar jag campa i lappland numera?
Annan variant av kragödlaI havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.
Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.
Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur.
Visa bifogad fil 83628
Denna. 1 meter hög....Tänk den (eller fler) i en mörk gränd...
var tvungen att googla på goblin shark....OJ!I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.
Känner samma inför de flesta parasiter och insekter. Slipper gärna en huntsmanspider i vardagsrummet, eller inälvsparasiter i tarmarna.
Sen finns ju även, tja, mindre smickrande positioneringar av i normala fall tilltalande djur.
Visa bifogad fil 83628
I havsdjupen lever massa djur som jag vill slippa möta… googla ex angler fish, goblin shark eller jättebläckfisk.
Visa bifogad fil 83628
de är ju väldigt häftiga! Men samtidigt...läskiga....Åh! Jag diggar shoebill storkar! Men jag håller med om att de lyckas se rätt griniga ut jämt…
Visste det var nått äckligt jag hade glömtIglar
Min systers tvillingtjejer på 4 år älskar gråsuggor, hade flera som "husdjur" i somras dock utomhus ska väl tilläggas, men gjorde iordning hus åt dom i hinkar osvGråsuggor
Men så cool och vacker juDenna. 1 meter hög....Tänk den (eller fler) i en mörk gränd...