Läskigaste djuret?

Räv :eek: Inte sådär dagtid när dom är fluffiga och söta, utan i mörker när de ropar på varandra(?) :eek: :eek:
Det är ett läte som får mitt blod att frysa till is, det spelar liksom ingen roll att jag vet vad det är som låter, jag vågar typ inte vara ute i mörkret när de drar igång :rofl:
Jag var på väg å skriva mest läskigaste lätet då, rävar? Dom låter verkligen spökligt 😱
 
Ormar. Kan titta på ormar på bild utan problem, men när jag ser en skriker jag och springer som reaktion.
Ål har jag aldrig sett, men fasar för det och tar för givet att det blir samma reaktion som för orm. Usch.
Fast ålar kan se ut nästan som kinesiska drakar, med fenorna sådär just bakom huvudet. Jag såg en stor i grunt vatten för första gången förra sommaren och blev helt förälskad! Såg ut som en saga. :love:
 
Så tråkigt att läsa om alla som är rädda för ormar. Jag önskar att ni fick komma och träffa dysfunktionella Moaboa som inte ens kan rymma längre än till tvättkorgen och har ögonen mitt på huvudet. Derp! 😅 :love:
 
Räv :eek: Inte sådär dagtid när dom är fluffiga och söta, utan i mörker när de ropar på varandra(?) :eek: :eek:
Det är ett läte som får mitt blod att frysa till is, det spelar liksom ingen roll att jag vet vad det är som låter, jag vågar typ inte vara ute i mörkret när de drar igång :rofl:
Hur låter de undrar ju jag då :p
 
Sengångare är ju fullständigt vidriga med sina ”händer”, klor och långa slingrande rörelser.

Sköldpaddor är också riktigt otäcka med de där tandlösa munnarna som biter av dig fingret i ett nafs.. :nailbiting:

Sen är väl huggormar sådär när de ligger framför fötterna på dig, men annars har jag själv-terapiat bort den mesta ormfobin på Youtube. 👍🏻
 
Iglar ar nog det ackligaste jag vet ... efter en simtur i en "swamp" tror jag att jag plockade ett 20 tal av Miss Mandy ... det var helt hysteriskt ackligt.:yuck:
Jag ar inte radd for bergslejon, men deras skrik gor att jag nastan kissar pa mig ...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 132
Senast: Jahaja
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: igbest
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 508
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp