Låna ut pengar?

Jag riktade mig nog inte specifikt till dig mera mot alla som använder sig av uttrycket att deras omgivning har "ordnad ekonomi" som att den som har låga inkomster eller inga inkomster har "oordnad ekonomi" dvs är slarviga med sina pengar.
Tack för att nån annan också reagerar! Har man verkligen inte EN enda vän/anhörig som tex råkar ha väldigt kass pension, blivit långtidssjukskriven och råkat ut för något akut som gör att det blivit tomt på matkontot den där sista veckan?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 103
Senast: Milosari
·
Fordon Hej är det någon mer som har samma problem som jag? Jag försöker ta lån så jag kan köpa en ny bil då min gått sönder och jag är i akut...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 541
Senast: Mia_R
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 942
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 422
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI