Kvaliten, med gråa papper?

proxygirl555

Trådstartare
Får jag starta min häst som har gråa papper i kvaliten? Kan man vara med utan tävlan? Fick nyss hem papprena ang min häst, o han fick gråa papper :cry: De skulle kolla upp vad som hade skett för fel med hans mamma, men tyvärr så var de nog lite lata alt hade alldeles för fullt att göra för att kolla upp detta.

Mvh Sandra

Sv: Kvaliten, med gråa papper?

Man kan få vara med utom tävlan i mån av plats. Kontakta arrangören!

Vad är det för stam på hästen som gör att den fått grå papper?

Han är e: Milano 717. Hans mamma är inte registrerad, men är efter prococius xx. Tyvärr så måste det ha hänt ngt med uppfödarn då han ej registrerade mamman, men har ett flertal andra hästar i sin avel som är registrerade. De på asvh hade sagt att de skulle ta kontakt emd denne uppfödarn o höra med honom ang detta, men det verkar inte ha gjorts :(

Milano sänktes till C 2002 så alla hans avkommor födda efter 2003 ska ha gråa papper och jag gissar att din häst tillhör dem eftersom du vill visa honom på kvaliten?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 411
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5