Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

jag har en morgonhäst, vad heter dom som är med på bilden?
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tack!
Naturligtvis tycker jag hon är den vackraste :love: men det är alltid lika kul att höra att någon annan håller med!
Lotta
 
Sv: Kort på era körhästar!

Nu kan jag lägga ut enstaka bilder så här kommer några.
febbemedselen.jpg
DSC06267.jpg
[/IMG]
DSC06263.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

nu kommer äntligen bilder på min pålle och när han e förspänd(första gången)

körpållen då :love:
878774.jpg

snyggingen igen

första gången matte sitter i o vagnen sitter fast :banana:
878779.jpg


oxå första gången, syns att han tycker de e kul :love:
878778.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ingen som har en vanlig korsningponny? eller större ponny överhuvudtaget? bara shettisar, russ och stor hästar? (Förutom Haflingern :bow: ) jag trodde det va rätt vanligt :confused:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tyvärr inte på bild får jag väl säga..jag körde världens trevligaste New forest korsning för något år sen.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Förlåt, såg inte det :) ... Men annars inga såna dära typ... ridponnyer? (haha det kanske man inte har, RIDponnyer :angel: ) men iaf det trodde jag vart mycket vanligare :o !
 
Sv: Kort på era körhästar!

Gabby_Ossi skrev:
Ingen som har en vanlig korsningponny? eller större ponny överhuvudtaget? bara shettisar, russ och stor hästar? (Förutom Haflingern :bow: ) jag trodde det va rätt vanligt :confused:

min e islänning och ridhäst juh...inget gotlandsruss här inte.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Japp. Visst är det super bra hästar? Jag gillar iaf rasen, fina o se på, o passar nästan till allt om man inte ska upp till elitnivå förståss, friska o tåliga.
 
Sv: Kort på era körhästar!

jasså haha nä för ja tycker då inte han liknar ett russ...möjligen färgen haha...nej men jag såg då inget russ men jag kollade kanske slavrigt...

vad e det för fel på russ förresten hehe...förstår va du menar verkar inte va fler korsningar tydligen.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 674
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 315
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 840
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp