Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Hihi, visst blir man glad när man ser honom? :rofl: Han är mitt lilla lyckopiller, å ännu mer nu när man äntligen börjar kunna köra honom. Den busen är hur snäll som helst, vilket jag inte ens vågat förvänta mig. :love: :love: :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ja, de är jättebra, önskar de fanns redan för 20 år sedan! Jag köpte först storlek Pony, men de var för små till Emma. Bytte då till storleken större 000 tror det är, å de funkar helt perfekt! :bow:

Lillpållan älskar dem! :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Dom är jättebra! Jag har dom till min fjording också!:)

Din lilla häst är så söt så jag vet inte hur många gånger jag har tittat på bilderna och visat dom för andra också!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Ja, å vi har dem (easyboots epics) till Islänningen och till Ardennern (2 år gammal) också! :bow: Fast inte samma dojjor då, utan de har egna par... :p :rofl:

Jag kan heller inte sluta titta på bilderna på Ragge när han är förspänd. Har han som skrivbordsunderlägg å ibland får jag bara ta bort alla fönster för att få se på honom. Guud så söööt han är.. :love: :love: :love: Vill liksom bara springa ner till stallet å krama honom! Men han är inte så kramvilllig, om man inte kliar honom samtidigt förstås... :smirk::love: ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kort på era körhästar!

Geisli skrev:
*knapplån*

Ska försöka visa en bild för första ggn, hoppas det funkar!

http://www.fotogalleriet.se/pic_show_id1615792.html

Vad sööööt.. jag smälter. har du mer kort???
1615792.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Du öppnar ju länken och på sidorna om bilden finns "<<" resp ">>" och om du klickar på dom kommer du till nästa bild :smirk:
 
Sv: Kort på era körhästar!

_L_ skrev:
Du öppnar ju länken och på sidorna om bilden finns "<<" resp ">>" och om du klickar på dom kommer du till nästa bild :smirk:

Hehehe.. de tänkte jag ju inte på..:angel:
men tack för påminnelsen..;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

:love: :love: :love: Visst är han bedårande! *älska lillpluttsbusen*

Tack L för att du svarar i mitt ställe. :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

www.mypix.se/ShowFriend.asp?AID=JOIRMOPNQOK


Mitt nya tillskott, om det går att se.
mvh Sanna:)

Jaha, det gick.
Han heter Muller, är 9 år och i stort sett ohanterad. Hingst.
Jag _fick_ honom av min arbetskompis som tröttnat.
Har precis påbörjat inkörning, det går ganska bra.
 
Senast ändrad:
Sv: Kort på era körhästar!

Va snygg han var!!
Att döma av vinkeln på grimskaftet på helbilden är det inte någon väldigt stor häst??
Lotta
 
Sv: Kort på era körhästar!

En stor häst i litet format. Hans omfång är stort, men har tydligen varit större...:eek:

Jag vet inte än hur stor han är, men ca 80-90cm. Jag håller på att få ordning på hans pass, och mätning kommer att ske vid nästa veterinärkoll, någon gång under våren.
Tack, han är fin, kompisen vill att jag visar honom, men är det någon ide?? Hovarna är jättehemska, sneda och konstiga pga tidigare ägarens bristande intresse och kunskap.

Fler bilder kommer inom kort, och om några veckor med nya hobbyselen från equilex.

mvh sanna
 
Senast ändrad:
Sv: Kort på era körhästar!

Nä, men nästan! :angel: Barncykel hjul med en diameter på 30 cm. :) Gick till stans cykelhandlare och beställde. Hjulen som satt på innan var 60 cm i diameter å då blev sulkyn för hög för den lille... :p
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Regntäcke till shettis?

Omröstningar

Tillbaka
Upp