Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Jättesnygg! Ser ut som en Nordsvensk i miniatyr! En riktigt maffig sådan! :D :bow:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Geisli skrev:
Jättesnygg! Ser ut som en Nordsvensk i miniatyr! En riktigt maffig sådan! :D :bow:


Håller med dig fullständigt. Snygg häst, helt bedårande. vill se mer bilder på honom snart igen =)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Här är min Texas, en korsningsponny (b-ponny) som är 9 år. Med riktig vinterpäls, som en liten isbjörn... :)

tex.JPG


tex_mamma.JPG


texas.JPG
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kort på era körhästar!

:o :o

oh, tack. Jag kanske ska visa honom ändå...

Han är faktiskt hingst!:banana:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Han är så vacker, vilken blick!! Vill ha! Om du vill göra dig av med honom så säg till mig! :idea: :love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

lånar knapp

Tänkte visa lite nya bilder från gårdagens träning...var ju så länge sen sist nu tycker jag:D Danne visade upp alla sina sidor. Fast den där som inte vill gå in i transporten vill jag gärna inte se igen!!

Här måste man visst jobba...
cd2bd13ec9a7388f911d03ff4ab91417.jpg


Så här gör man mot pisken:devil:
fb095a902d4c68c14668c3dc483c8edd.jpg


Och en körbild
95b2090be159b8629968e1fe033438da.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

vad fin han är
lite humör i han
blir en bra körhäst
 
Sv: Kort på era körhästar!

Tackar! Nej det är inte min...trots att jag drömmer om det...:love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Men varför Katten Findus??
Jag som tyckte lamadjuret var så fint :angel:

Även de andra fjordingbilderna gillar jag skarpt!
Lotta
 
Sv: Kort på era körhästar!

*Vacker överlinje, kort rygg kort kors, något lågställd, bra bog, grov hals, rätt bra benställ, vackert huvud, ponnyn ser snäll och klok ut i mina ögon *:banana:

Betyg på honom från en som bara bedömt via foton.
Jag "körde" honom med pulka idag, gick jättebra, han tittade lite i början, men var ganska cool.:cool:

SNART har jag min körhäst...:love: :d

Ursäkta hovarna, nu är han verkad...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jag kände inte heller igen henne först!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Byta bild sådär så man inte känner igen dig!:mad: :devil:
Och katten Findus när du har så fina fjordbilder!;) Jag håller med dom andra, tillbaks med laman eller nån annan fin fjordis!:)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fia-Lina skrev:
Men varför Katten Findus??
Jag som tyckte lamadjuret var så fint :angel:

Även de andra fjordingbilderna gillar jag skarpt!
Lotta
:rofl: :o
Jo men alltså, karln (och jag själv med för den delen) brukar jämföra oss med Pettson och Findus, jag är lite pinsamt lik Findus i humöret.
Var nån dag när jag gick och surade här hemma och han påstod att jag hade en skylt på skallen, som satt fast i sånt där diadem som man hade när man var liten med stjärnor på någon sortsfjäder som "bjongade" fram och tillbaka, bara det att det stod TRÅKIGT på skylten. Sen hade jag tydligen en skylt i handen med som det stod "KUL NU!" på :angel:
Nä vi är nog inte ett uns normala på det här stället.
Så därför snodde jag en KattenFindus för att retas lite med honom.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp