Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Bra bilder du fick med mobilen!
Jag har inte provat lägga in bilder från mobilen i datorn ännu, men jag tror inte mina blir sådär bra!
Vad har du för telefon?
Lotta
 
Sv: Kort på era körhästar!

snigelfarmor skrev:
Har du någon bild på sladden? Jag vill ha en sladd att sladda vinterridbanan med!
Har inget kort som visar sladden så, men det går ju att ta ett, bara jag kommer ihåg det. Du får väl banka lite på mig om jag glömmer bort det. :idea:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Fia-Lina skrev:
Bra bilder du fick med mobilen!
Jag har inte provat lägga in bilder från mobilen i datorn ännu, men jag tror inte mina blir sådär bra!
Vad har du för telefon?
Lotta
En Nokia 5140, inte direkt köpt för kameran utan för att det var en tåligare modell.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Då borde jag också kunna lyckas, samma modell :banana: och köpt av precis samma skäl!! Hade en 5210 innan.
Skulle iofs lika bra haft en utan kamera, och jag var mera nöjd med den gamla skärmen, som inte var färg.

Helt utanför ämnet nu, förlåt Trygg :o
Lotta
 
Sv: Kort på era körhästar!

Var ute på en sväng i snön i dag med.
Hade mina föräldrar + hund i risslan och sambon körde sladden med Dimma.
Dimmasladden3.jpg


Lrkarisslan4.jpg


Lrkarisslan1.jpg


paus.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

linneaforss skrev:
{30B61666-076E-4F85-BA18-5F55622F8129}.jpg



Ehmm :P Förlåt om jag hastigt går ner i klass från denna otroligt vackra Friser! :d
Här är min lilla gullhöna :) Felicia Z

Vad gullig.. det gör inget.. vad sööött =)
 
Sv: Kort på era körhästar!

CrazyMia skrev:
Vad gullig.. det gör inget.. vad sööött =)

Haha! ja hon är en lite gullegris! :p men springer som fan! haha! Vi ska va med i våran första precisionstävling 19 mars! håll tummarna för oss! :)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Sirpafinnen skrev:
Jasså så jag får inte fråga om selen men du får prata om gångartshästarna (s.4) *retas* :angel:

Jag blev fortsatt nyfiken på hans åsikt om "vardagsselen" och eftersom han är en erfaren kusk så blir det ju än intressantare för en annan att höra hans svar, man kanske får lära sig nåt nytt :)

Ja, det var ju jag som var orsaken till det.. hmm..

;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Sirpafinnen skrev:
Eftersom ni tyckte min plutt är så söt sätter jag in en till :angel:
pturdags.JPG

Här ska vi just ge oss av på en tur! Bakselen (som skulle kunna vara något bredare men fungerar) ser för spänd ut men är lagom i dragläge ;) Vagnen har min älskade sambo byggit alldeles själver :love:

Oj oj oj vad sött med små barfotadojor på den lille :love: :love:
Och en galen hund har du också :p
 
Sv: Kort på era körhästar!

här kommer min körhäst:love: :love:
vet inte om ja lagt ut bilder innan men men

1510722.jpg


1510726.jpg
minminmin:love:

1510731.jpg
ute på tur i de fina vädret.

1427559.jpg
bejb:love:

sen kan ju ni som inte vet gissa rasen då lr finns de nån som inte vet *fniss*;)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vad är de du har på sidostycket på vänster sida?
 
Sv: Kort på era körhästar!

japp en reflex jättebra och kör/rider man på höger sida(som man ska då;)) så syns vi jättebra tycker det är rätt smart faktiskt. det sitter på hela tiden och man slipper tänka på att ta av och på som benreflexer.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Vilket härligt maffigt djur!! :d Å pigg å gla' på volten oxå! :D

Här är en lite uppdatering från oss, var ett tag sen jag var inne här. Vi jobbar iaf på å på söndag ska vi (3 ponnyer från vårt stall) åka iväg på vår första "riktiga" körträning i ridhus med speglar å koner osv... Får se vad Snoffan säger om det. :D Blir visserligen ett fasligt packande med 3 vagnar å 3 djur men ändå, ska bli kanonkul! :bump:

En bild från träning nu i jan:

x1pHtie7xXg_8ZYmA_zbt3bLLVvDQHMsQ4CLY2uxoPy9yHmKgdjcGjTley1wI1Esf5X03RLepHalk2HpxU2PagfZghuuRPaH8kum3JURW1lJuV2YCWBB5mBpOOm0L4vxPhZq96gJiaSbsI


Å Pufffan, nu vill vi har en bild el två på dig å Kotte!! Det är snart det enda som fattas här... :)

Träna på nu allihopa!

//M
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 652
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp