Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg att mackan hade blandat in mig i diskussionen Jag skall förövrigt rida på en AR-kurs på lördag och där är det inga överdrivna långa yttertyglar i böjningen eller i skolorna utan exakt så som jag beskrivit nedan.
Försöker sätta mig in i hur du tänker... Utifrån exempelhästen - skulle du hålla emot ytterbogen med ytterhjälperna enbart eller även lägga till andra hjälper eller t o m rörelser i det läget?
Försöker få till hur sjutton man "får tag" i yttersidan om innerfram fortfarande är låst pga för mycket vikt och hästen redan strävar utåt? (har provat även den varianten själv, därmed att jag funderar på om det är andra pusselbitar också som gör skillnad).
Om man nu en kort stund känner att man vill tränga med inner- måste den understödjas av den inre skänkeln- böja till. Annars är risken att den andra bogen far all världens väg.
Nej men nuJag hoppas det framgick i mitt hemskt felstavade inlägg att jag tror på att korrigera även bak, inte bara fram.
Ok, som jag läser det rider vi nog rätt olika iaf.