Jag har lagt ut min ena dator (Macbook Air) till försäljning och telefonen har gått varm under dessa två dagar. De allra flesta som har kontaktat mig har först skrivit på svenska för att i nästa sekund svara på engelska. Jag förstår inte varför man inte kan skriva på engelska från början så jag slipper skriva om mitt svar priset tog nog herren som ville att jag skulle skicka paketet mot betalning till London () där hans son bodde. Jag svarade att jag inte vill ta ansvar för datorn om den försvinner eller går sönder under färden och svarade att han hämta den själv och sedan skicka den vidare.
För övrigt letar jag efter ett nytt skrivbord och blir irriterad när annonser ligger kvar trots att varan är såld och den sista saken. Att folk alltid lägger in bilder med filter(!!!). Jag vill gärna kunna se färgen på varan jag vill köpa och inte ha ett filter på som ändrar färgen.
För övrigt letar jag efter ett nytt skrivbord och blir irriterad när annonser ligger kvar trots att varan är såld och den sista saken. Att folk alltid lägger in bilder med filter(!!!). Jag vill gärna kunna se färgen på varan jag vill köpa och inte ha ett filter på som ändrar färgen.