eller annonser där det bara läggs upp en bild. -Jaha och vad är detta, var finns det, storlek, pris??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste få hoppa in här och kräka av mig lite..
Min sambo skulle sälja sin volvo 245. Inget jätte bra skick men helt ok för en av -88 års modell. Vi la ut den för fem tusen för då finns där prutmån lixom, då får vi säkert 20 mail där dom vill ge 1500, med argumentet jo men där finns flera stycken i lite bättre skick för dom pengarna!! -JAMEN VA FAN KÖP EN AV DEM DÅ!!!
Sen kan jag verkligen, VERKLIGEN störa mig på folk som inte ens kan va lite trevliga i sina mail.. Vi fick ett mail där han bara skrivit 1500, inget mer vare sig hej eller mvh eller jag bjuder... Man blir ju så trött, kan man inte ens lägga 30 sek på att skriva : hej jag är intresserad av bilen, bjuder 1500 kr mvh ....
för sånt känner jag bara
eller annonser där det bara läggs upp en bild. -Jaha och vad är detta, var finns det, storlek, pris??
För att inte glömma varför folk inte dammar av saker innan dom tar bild...
För att man faktiskt kanske har koll på att det spelar roll?
Ett så dyrt fel avskräcker ju mer än mindre dyra fel. Intet sagt att det är rätt men... jag förstår tanken.Jo men borde man inste skriva det när man ändå skriver resten av felen och inte läääängst ner i små stil??Eller det kanske bara är jag som gör så
Begär man alltså en sadel för 1000kr på öppet köp?Jag ska sälja min gamla och välanvända dressyrsadel, har haft hela 7 personer som har skrivit rakt ut att dom ska köpa den,men den hänger fortfarande kvar här hemma efter 511 tagna bilder.... Blev tom såld,så den ligger packad i kartong,efter att ha haft både mejl och telefonkontakt fick jag ett sms i dag när den skulle skickas att "jag får hoppa sadeln".
La ut den på nytt i dag och hade en lååååååååång mejlkonversation och vi kom så pass långt att köparen frågade hur jag kunde skicka den,sa att posten är lättast,då bussgods hinner stänga efter mitt jobb då jag har en bit dit,samt att jag inte har nån skrivare för att skicka med schenker,men att det kanske skulle kunna ordnas på något sätt,så h*n fick välja själv eftersom h*n ska stå för frakten. Sen frågade h*n efter mitt kontonummer,eller om jag hade swish tom,svarade att det hade jag,sen dog det. Detta var på facebook,och det verkar inte som om h*n läst det senaste jag skrev,men endå,kommer man så långt kanske man kan komma ifrån och avsluta affären innan man lägger ner allt? Eller iaf skriva att nu börjar jag jobba/måste sova osv,så återkommer. Detta var i morse.
Kändes som om affären var i hamn,så nu har jag några på kö som är intresserade som jag varken törs säga bu eller bä till. Köper nån annan den så kanske den första blir tvärsur för att jag hade ju i pricip sålt den till henom,men jag kan ju inte avvakta hur länge som helst heller.
Sen var det en som tyckte jag kunde bjuda på frakt vid snabb affär,bara att hon ville ju köpa på öppet köp dessutom,alltså ska jag betala frakten dit,sen om den inte passar ska sadel hem igen och hon skulle få tillbaka sina pengar. Begär en tusenlapp för sadeln,så nästan hälften skulle ju trilla bort i frakt då.
Begär man alltså en sadel för 1000kr på öppet köp?
Jag är stenhård på att den som betalar först får varan. Alltid väldigt tydlig med det. (Har lärt mig på det hårda sättet att inte hålla på något)
Så länge jag inte har pengarna i handen/kontot så ser jag inte en affär i hamn. Tyvärr är det vanligt att folk hastig men mindre lustigt plötsligt backar ur.