Sv: "Kontakt med hästens mun" vs långa tyglar, del 3
Ph. Dr Deb Benett redovisar vetenskapliga fakta. Hennes område är skelett, muskler och deras funktion. J-C Racinet har i vart fall försökt ta reda på fakta och redovisa dem.
Visst kan jag ha missförstått en del. Därför lägger jag ut länkar, bilder mm så att det finns någon chans att komma med sakliga invändningar. Att direkt eller indirekt bara påstå att jag är en idiot är inte till nytta för någon.
Ja, jag har egna erfarenheter av mycket av det jag påstår.
Fast det du länkar till är väl egentligen inte fakta i dess rätta bemärkelse. Utan mer andras erfarenheter och åsikter nedskrivna i diverse artiklar och som du (stundals) tolkar (lite märkligt).
Har du egna erfarenheter av allt det du påstår? (ingen kritik alls, utan en nyfiken fråga)
Ph. Dr Deb Benett redovisar vetenskapliga fakta. Hennes område är skelett, muskler och deras funktion. J-C Racinet har i vart fall försökt ta reda på fakta och redovisa dem.
Visst kan jag ha missförstått en del. Därför lägger jag ut länkar, bilder mm så att det finns någon chans att komma med sakliga invändningar. Att direkt eller indirekt bara påstå att jag är en idiot är inte till nytta för någon.
Ja, jag har egna erfarenheter av mycket av det jag påstår.