Klåfingrig treåring

@Mabuse ja, jag vet. Därför har jag redan två gånger skrivit att det inte funkar för alla barn. Det har jag väldigt stor egen erfarenhet av.

@Amha jo just så. Så att det inte alltid blir nej, nej, fy, sluta o.s.v. Det ÄR roligt att klippa, kladda och hålla på, och då tycker jag man ska få göra det så mycket som möjligt, helst med en vuxen (jag vet fall där familjen inte hade pennor eller saxar, för mamman hade minsann inte tid att vakta så att barnen inte gjorde något dumt med dem.. :( ). Vissa barn har dock mer fart än vad mamma har tid, och då blir det ju som det blir. Det är jobbigt, men det hör till och det går över.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 627
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 652
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 573
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 444
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar