Du ville ju inte bemöta det jag skrev med motiveringen att du redan sagt det du tycker? Jag hade tyckt att det vore intressant att höra hur du resonerar kring det jag skrev om detta med att ni gör det till något jättekonstigt när ni blir så himla känsliga kring nåt som är så otroligt vanligt, något som jag inte sett har lyfts hittills i tråden. Men återigen - vill du inte så behöver du inte.
Jaha, ja nej svaret på det ligger väl i vad jag redan har skrivit, tänker jag. Känslig blir jag nog personligen inte, så det kan jag inte svara för. Men jag kan förstå om andra blir det just på grund av att sexuella preferenser är väldigt personligt och intimt. Det gäller ju både kinks och inte kinks, men att få höra att någonting man gillar i sängen är äckligt kan jag förstå är känsligt för folk. Gäller det kinks så har jag ännu mer förståelse eftersom de sannolikt har fått höra det många gånger om och kanske redan skäms lite för.
Vissa saker i livet är lite känsliga för mig själv, av olika anledningar. Inte just kinks, men andra saker som jag är förbaskat trött på att höra som skapar både känslighet kring ämnet och kanske lite taggarna utåt. Om någon då säger till mig att "Detta får jag höra ofta och därmed är det lite extra känsligt för mig" så lyssnar jag. I detta fall gällande kinkshaming.