Killen vill smaka bröstmjölken?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

jennygirl

Ammar för fullt nu, har en liten som är 6 månader. Jag har massor med mjölk vissa dagar rinner det liksom. Nu är det så att min kille också vill smaka, han har provat lite av en ren olykshändelse haha. Är inte detta konstigt, fler som låtit sina killar/sambos smaka?

Sv: Killen vill smaka bröstmjölken?

Det är väl inget konstigt med det. Jag smakade själv på min mjölk när jag ammade. Inga jättemängder, men man är ju nyfiken på smaken på det som ens bebis lever på.
Ganska sött, vill jag minnas.

Vi brukade skoja om att ha min mjölk i kaffet, eftersom vi bara använde mjölk just till det och alltid glömde att köpa. Såvitt jag minns testade vi dock aldrig.

Jag ser i alla fall inget konstigt i att man vill smaka lite. Jag brukar provsmaka allting innan jag serverar det, så varför inte bebisens mat? Mjölken var sötfet, vill jag minnas, och så där lite småkonstig i smaken som kroppsvarm mjölk är när man är van vid kylskåpskall.

Det e inget konstigt, både mannen och jag smakar på mjölken innan vi ger den för att se att den är lagom varm. Jag pumpar och ger i flaska.

Vi brukade skoja om att ha min mjölk i kaffet, eftersom vi bara använde mjölk just till det och alltid glömde att köpa. Såvitt jag minns testade vi dock aldrig.

Hörde om en som gjorde det till en som ville ha kaffe i mjölken och hon hade inget hemma.
Han ville inte ha kaffet sen, men det var inte barnafadern :D

Min kille vågade inte smaka, men jag smakade och tyckte inte alls de smakade illa, de var mest sött.
Jag har smakat komjölk urmjölkat direkt i min egen hand oxå och de var inget speciellt med den mjölken heller.

Men är det inte så att killar tycker det är spännande och att det kan vara en sexuell grej och så? Vi är båda unga och då kanske det är vanligare?

Men det är då ingen risk att mjölken tar slut för jag pumpar och det blir ändå kvar. Då kanske han ska få sin vilja igenom då och då haha.

Ja kan då lova att hemma hos oss var det ingen sexuell grej över att kolla mjölkens temperatur. Men alla är vi ju olika.

Men är det inte så att killar tycker det är spännande och att det kan vara en sexuell grej och så? Vi är båda unga och då kanske det är vanligare?

Men det är då ingen risk att mjölken tar slut för jag pumpar och det blir ändå kvar. Då kanske han ska få sin vilja igenom då och då haha.

Om han ligger och "tuttar" vid bröstet skulle jag nog reagera :o trodde faktiskt att denna tråd var ett skämt först..
Sen om man som de andra nog menar doppar fingret i flaskan för att kolla värmen e väl lite skillnad?

Tycker inte heller det är särskilt konstigt?
Jag tror inte att min sambo kommer vilja smaka men vill han det så varför inte?
Visst, om han ville ha ett bröst helt för sig själv så skulle jag nog reagera men jag tror inte riktigt det är aktuellt. ;)

Säger han att han tänder på det då?

Varför skulle unga ha mer avancerade sexönskemål???

Skulle min kille (som fyllde 22 år strax efter vår son föddes) vela ligga och amma på mig för att bli upphetsad skulle vårt förhållande nog vara slut idag.
Att vara nyfiken på hur det smakar och tända på att ammas är ju 2 helt olika saker!

Man behöver ju inte suga på bröstet för att smaka, han kan väl dricka av de du pumpat ur?

Haha, jag var iväg igår och hämtade min häst, var tvungen att pumpa ur för att inte spricka. Min kompis som var med frågade om hon fick smaka, och varför inte? Hon snuttade ju inte från tutten utan drack från kärlet i pumpen. Ser inget sexuellt i det, och skulle min kille vilja smaka för att han blev upphetsad av det skulle jag nog fundera över hans sexuellt preferenser. Och skulle inte låta honom snutta för att smaka!

Samma sak som att jag tycker att det är skevt med de som kan tänka sig att ha killen med vid förlossningen bara så länge han står vid huvudändan, för att det kommer att bli så konstigt att ha sex om han sett underlivet uttänjt. Min tanke är snarare - den snubbe som länkar ihop förlossning och sex är det något allvarligt fel på! Är det samma sak om man får ett skärsår i handen - om man tittar på det såret kan man aldrig mer låta personen använda handen i sex heller? Ser liksom inte hur det ska kunna länkas ihop.

Jovisst finns det säkert det, det finns ju alla möjliga mer eller mindre konstiga/ovanliga böjelser. Mjölkfetishism är dock en jag skulle ha väldigt svårt för att hjälpa min partner att utöva.

Men jag tror inte att bröstmjölkfetischism är vanligare bland unga män/fäder än bland äldre, vilket ju TS antyder.

Jodå, du vet väl att när man inte längre klassas som ung går det endast att ha vanijsex, i missionären med alla lampor släckta. ;)

Nej, jag tror som du att bröstmjölksfetischister finns i alla åldersgrupper.

Nej absolut inte. Min mjölk var babyns, knappast för mig eller killens. Min sambo skulle knappast fråga om en provsmak av bröstmjölk och jag själv skulle knappast provsmaka för jag ser ingen anledning till detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 353
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar