Man ger upp till slut…Hur får man en katt att fatta att hon inte får vara på en viss plats? Har sagt till femtioelvatusen gånger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ger upp till slut…Hur får man en katt att fatta att hon inte får vara på en viss plats? Har sagt till femtioelvatusen gånger.
Ragdoll? Tror 100% på din tanke!
Jag fick ta bort en nivå på min katts klösträd, för högt annars
Kan ju ha en liten spricka eller nåt som irriterar.Vaknade nyss av att en katt hoppade på mitt huvud. Hade tagit för lång sovmorgon!
Tass-problemet verkar bättre idag. Jag menar om en hoppar/skuttar upp och ner på ett tre meter högt loft obehindrat förmodar jag att en inte är direkt döende?
Han verkar pigg generellt. Ibland slickar han lite på tassen men hittar inget sår eller så på/mellan trampdynorna
Kan ju ha en liten spricka eller nåt som irriterar.
Bara fortsätta ha koll så
Wow, jag fascineras över hur olika katter ändå ser ut. Jag känner att jag måste dela en bild på min katt..... Det är ju nästan som om det var helt olika varelser!
Visa bifogad fil 83306
Hur får man en katt att fatta att hon inte får vara på en viss plats? Har sagt till femtioelvatusen gånger.
Hur får man en katt att fatta att hon inte får vara på en viss plats? Har sagt till femtioelvatusen gånger.
Jo, har väl märkt det. Hon skiter fullständigt i att jag blir sur.Alltså, de fattar rätt snabbt att de inte ska vara på plats X och att människan blir grinig om de gör Y. Om de bryr sig däremot, det är en annan femma...
Jo, har väl märkt det. Hon skiter fullständigt i att jag blir sur.
Jo, har väl märkt det. Hon skiter fullständigt i att jag blir sur.
Lillan är fullständigt övertygad om att vi älskar henne tillräckligt mycket för att hon ska komma undan med vad som helst för att hon är söt. Hon gör som hon vill, och ser helt oförstående ut när en påpekar det. "Men hallå, vad gör du där?" "Hämtar mat, vad gör du?".
Åh, jisses, det där låter PRECIS som något min haflinger skulle kunna säga.....Jag har råkat skaffa en sådan häst också.... är så bortskämd med otroligt följsamma halvblod som lystrar och ser bekymrade ut bara jag höjer rösten, och så kommer det en nordsvensk och bara "jaha, du tycker så. Ok nu har jag hört det. Ganska ointressant faktiskt eftersom att jag tycker ju något helt annat. Högst oklart varför du har detta behov av att informera om din åsikt hela tiden." Attityden känns mer bekant - och något mer lätthanterlig - hos katter.
Hoppas att hon inte är lika klumpig som min ragdollMin ragdoll brukar sitta högst upp på saker och fundera på hur man kommer högre. Ja de tappade henne antagligen när hon var liten..
Fast det ser ganska roligt ut när det kommer en seglande pälsmössa genom luften
(det är ragdollen som är den galna och atletiska här, inte siamesen..)
Hoppas att hon inte är lika klumpig som min ragdoll
Kommer än ihåg när hon skulle hoppa upp i sängen och kom typ halvvägs innan hon fick kravla sig upp resten av vägen Så atletiskt..!
Man fortsätter lyfta bort och säga till och lyfta bort och säga till, tills man ger upp och slutar lyfta bort och säga till?Hur får man en katt att fatta att hon inte får vara på en viss plats? Har sagt till femtioelvatusen gånger.
Har de vrålat än?
Prova en shiba.Jag har råkat skaffa en sådan häst också.... är så bortskämd med otroligt följsamma halvblod som lystrar och ser bekymrade ut bara jag höjer rösten, och så kommer det en nordsvensk och bara "jaha, du tycker så. Ok nu har jag hört det. Ganska ointressant faktiskt eftersom att jag tycker ju något helt annat. Högst oklart varför du har detta behov av att informera om din åsikt hela tiden." Attityden känns mer bekant - och något mer lätthanterlig - hos katter.
Har de vrålat än?
så gjorde Ija. Gick inte att missa henne hahahaha