Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kim har en tendens att tugga på mina disksvampar så jag har fått börja lägga in dem i skåpet. Är det en pyttebit skulle jag inte oroa mig särskilt, bara hålla ögonen öppna så att hon bajsar och äter som hon ska.Toni fick precis i sig en bit av innehållet från en tygmus. Trodde inte hon skulle svälja det. Hoppas det kommer ut den vanliga vägen. Jag vill inte åka in till jourveterinär.
Intressant nyårsafton, Lillkatten tittade på fyrverkerier i famnen med stora ögon, så spännande! Lilla herrn åt en liten bit blåmögelost med god aptit och ville ha mer Trodde seriöst att han bara skulle lukta på det Men så är han ju ändå katten som ratar allt som "normala" katter gillar och älskar hjortronfil. O nu även mögelost tydligen
Kul höra han inte är ensam om det rent otroligt egentligen, borde ju lukta för mkt för att de ens ska smakaMin pappa smsade mig och frågade om det var okej att sätta katten i buren så att han (pappan) kunde äta ostbricka med gorgonzola ost. Katten var tydligen som besatt. (Lukas åt gorgonzola på julafton. Jag funderade på att förskjuta honom...)
Lucky ”lagar mat” Han är mkt förväntansfull. Kan också bero på att han provsmakat vissa delar av ingredienserna
Visa bifogad fil 83234
Så underhållande att höra om dessa energiknippen - men jag förstår ju varför jag själv väljer att ha ragdoll och birmaLucky ”lagar mat” Han är mkt förväntansfull. Kan också bero på att han provsmakat vissa delar av ingredienserna
Visa bifogad fil 83234
Så underhållande att höra om dessa energiknippen - men jag förstår ju varför jag själv väljer att ha ragdoll och birma
Mina skulle aldrig drömma om att vara högre upp än diskbänken, tror på allvar att de är höjdräddaNyss satt den ena på kanten av loftet 3 m upp och spanade intresserat på takkronan som att han tänkte ”ja men jo det KAN funka ett skutt bara så är jag där”…