R
Raderad medlem 68338
Du får väl sätta upp några extra hyllor åt dom
Kaos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl sätta upp några extra hyllor åt dom
Eller flytta runt möblerna lite och skaffa några kartonger du ställer här och där, sådant uppskattar katter. Från konstgarderoben till kattgarderoben.
Katter gillar att sova mycket, själv ligger jag ihopklämd mellan mina två varje natt under täcket.
De vilar upp sig inför nattens röj
Den röde är ju helt enkelt UNDERBAR! Alltså, båda är ju fina, men den där röda näsan....
Den röde är ju helt enkelt UNDERBAR! Alltså, båda är ju fina, men den där röda näsan....
Och du är självklart inte alls partiskDen röde är ju helt enkelt UNDERBAR! Alltså, båda är ju fina, men den där röda näsan....
Jag gav inte tjejerna deras vanliga kvällsmat igår innan jag gick och la mig. Herregud vad de härjat i natt! Och nu på morgonen, vilken utskällning jag fick! Herregud till att vara vanedjur. Det var ju inte så att de inte fick någon kvällsmat alls. De fick lite blötmat och ett annat torrfoder. Men nej då, det ska vara Bozita morgon och kväll. Suck. Där fick jag för att jag försökte variera lite.
Jag gav inte tjejerna deras vanliga kvällsmat igår innan jag gick och la mig. Herregud vad de härjat i natt! Och nu på morgonen, vilken utskällning jag fick! Herregud till att vara vanedjur. Det var ju inte så att de inte fick någon kvällsmat alls. De fick lite blötmat och ett annat torrfoder. Men nej då, det ska vara Bozita morgon och kväll. Suck. Där fick jag för att jag försökte variera lite.
Skulle jag försöka något sådant med Isis tror jag hon biter mig i näsan på natten Hon är EXTREMT rutinbunden!
Ni har det tufft ni stackars kattslavar. Mina labbar: tack, tack, tack matte för att vi får mat idag igen!