R
Raderad medlem 68338
Mina skulle aldrig drömma om att vara högre upp än diskbänken, tror på allvar att de är höjdrädda
Så praktiskt! Lucky (den röda) sitter ofta på loftet och vickar demonstrativt på oljemålningar med tassen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina skulle aldrig drömma om att vara högre upp än diskbänken, tror på allvar att de är höjdrädda
Exakt så, mycket praktiskt med tre små nallebjörnskatter som mest sover och myserSå praktiskt! Lucky (den röda) sitter ofta på loftet och vickar demonstrativt på oljemålningar med tassen…
Jag tänker jag är galen som fortfarande vill ha aktiva knaskatter som röjer runt istället för nåt lugnare Räknar kallt med att om 3-4 år när en siames eller rex flyttar in lär jag bli gråhårigSå underhållande att höra om dessa energiknippen - men jag förstår ju varför jag själv väljer att ha ragdoll och birma
Jag tänker jag är galen som fortfarande vill ha aktiva knaskatter som röjer runt istället för nåt lugnare Räknar kallt med att om 3-4 år när en siames eller rex flyttar in lär jag bli gråhårig
Passar ju in perfekt och väldigt vacker Låter verkligen som din kompis är inne på nåt dockJag tycker om utseendet på gracila djur. Gillar inte klumpiga och håriga djur som liksom klampar runt. Min granne påstår att jag väljer djur som matchar min inredning. Kanske kan ligga ngt i det
Här är grannens vinthund som jag brukar passa ibland. Hen är onekligen stilmässigt ganska kompatibel med mitt hem
Visa bifogad fil 83267
Katter... är så typiskt det därToni är bra krånglig ibland. Hon får torrfoder för att blötmat är äckligt. Idag ratade hon torrfodret och stal blötmat av syrran Jag fick snabbt fixa en portion blötmat till henne.
Klockan var strax efter midnatt igår.Så underhållande att höra om dessa energiknippen - men jag förstår ju varför jag själv väljer att ha ragdoll och birma
Ragdoll? Tror 100% på din tanke!Mina skulle aldrig drömma om att vara högre upp än diskbänken, tror på allvar att de är höjdrädda
Ragdoll, det stämmerRagdoll? Tror 100% på din tanke!
Jag fick ta bort en nivå på min katts klösträd, för högt annars
Inte så praktiska med sin päls men i allt annat såRagdoll, det stämmer
Wow, jag fascineras över hur olika katter ändå ser ut. Jag känner att jag måste dela en bild på min katt..... Det är ju nästan som om det var helt olika varelser!
Wow, jag fascineras över hur olika katter ändå ser ut. Jag känner att jag måste dela en bild på min katt..... Det är ju nästan som om det var helt olika varelser!
Visa bifogad fil 83306
Älskar deras såsiga sätt och mjuka lynneInte så praktiska med sin päls men i allt annat så