Det är nog mer miljöombytet. Min äter inte heller något speciellt första dygnen på nytt ställe men äter sen som vanligt när han har vant sig
Min lilla glufsglufs har inga problem med att äta oavsett var hon är...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog mer miljöombytet. Min äter inte heller något speciellt första dygnen på nytt ställe men äter sen som vanligt när han har vant sig
Det första jag fick göra hos min bror var att ta bort hans katters mat eftersom Megara kastade sig över den (blötmat eller torrisar spelar ingen roll, hon är allätare) och morrade surt när jag tog bort det. Min brors katter är vana vid fri tillgång vilket var helt omöjligt med Megara in the house så min brorsdotter fick mata dem i sitt rum med stängd dörr.
Sedan var hon uppe (apropå katter på bord) på både matbordet och bänkarna så jag fick låsa in henne i mitt rum när vi åt julbord.
Megara äter var som helst och i princip vad som helst.
Återkom när du tar bild på bajs och säkerställer att bajset ser bra ut… Då finns det verkligen ingen återvändo.Uppdatering: nu åt bägge lite iaf.
Fan känner mig som en sån där jobbig människa som lägger upp 547366252 bilder om dagen på sin bäbis typ när den äter och kladdar runt ba kolla vad söööööt fastän absolut ingen annan give a fuck. Folk kommer inom kort blocka mig.
Återkom när du tar bild på bajs och säkerställer att bajset ser bra ut… Då finns det verkligen ingen återvändo.
Min katt ratar Dreamies, men älskar Partymix (finns på ICA tror jag)!Jag fick specifikt till djuraffären och köpte dreamies eftersom jag fick tips om att katter tydligen älskar detta. Absolut inte dessa. Sån fail. Den ena luktade lite förstrött och gick sen iväg. Testade sprida ut på golvet. Ingen brydde sig
Min katt ratar Dreamies, men älskar Partymix (finns på ICA tror jag)!
Ok får testa!
Alltså jäääävlar vad det pratas nu. Blir typ döv. Testat om ngt är fel men kan inte komma på ngt. Står och lagar mat och bägge katterna sitter bredvid på köksbänken och jam-vrålar och spinner? Vad är i görningen?
Helt normaltAlltså jäääävlar vad det pratas nu. Blir typ döv. Testat om ngt är fel men kan inte komma på ngt. Står och lagar mat och bägge katterna sitter bredvid på köksbänken och jam-vrålar och spinner? Vad är i görningen?
Inga torra kattgodisar har gått hem här, däremot torkade ankfileér och älgburgare för hund. Kött skare va!Jag fick specifikt till djuraffären och köpte dreamies eftersom jag fick tips om att katter tydligen älskar detta. Absolut inte dessa. Sån fail. Den ena luktade lite förstrött och gick sen iväg. Testade sprida ut på golvet. Ingen brydde sig
Min bästa, älskade pusselkompis så överlycklig han skulle ha varit över mitt senaste projekt, påbörjat igår:Åh beklagar @Lillgrådis
(Läste ikapp tråden)