Paddor är verkligen så himla finaEn till Maine Coon, en hona med färgen svartsköldpaddssmokeVi får hem henne i november!
![Smiling face with hearts :smiling_face_with_3_hearts: 🥰](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f970.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paddor är verkligen så himla finaEn till Maine Coon, en hona med färgen svartsköldpaddssmokeVi får hem henne i november!
Min tanke var att jag minsann tänker vara ute på gården varenda dag. Om inte annat så bara för att.Påminner mig om den gången jag hade lämnat in min bil på verkstad och hade min då 1,5-åriga dotter med mig i vagn när jag gick hem därifrån.
En tant med minst 6 st chihuahua blev skitsur när jag gick förbi deras tomt och alla hundarna kastade sig mot staketet och skällde. Jag minns inte exakt vad hon sa men det gick ut på att ”det var väl själva den att man måste ta med sig ungarna överallt”.
Ja jo nästa gång lämnar jag henne ensam hemmaTror mer på att det ligger hos dem och att de inte kan hantera situationen. Skit i kvinnan och gå med ut med katten lite extra ofta bara för att
![]()
Men jisses så fin!!Paddor är verkligen så himla finaJag har en "liten" svartpadda på 1,5. Visa bifogad fil 76539
Låter som en bra planMin tanke var att jag minsann tänker vara ute på gården varenda dag. Om inte annat så bara för att.
Folk är hopplösa ibland, inget att göra nåt åt.
Vi hann också på drygt en halvtimme höra tre förmanande "Don't scare the puppy!" från folk som passerade med sina nyfikna kopplade hundar.![]()
Bara att svara tillbaka ”don’t scare the kitten”Vi hann också på drygt en halvtimme höra tre förmanande "Don't scare the puppy!" från folk som passerade med sina nyfikna kopplade hundar.![]()
Wow! JättefinPaddor är verkligen så himla finaJag har en "liten" svartpadda på 1,5. Visa bifogad fil 76539
Jag försöker vänja in mina tjejer på mush men dom är skeptiska. Har för tillfället fri tillgång på torrfoder och ger blötmat då och då. Iza är kräsen och äter enbart mousse vilket gör det svårare att lura i henne mushFreja äter den inte ren men verkar tycka att det är ok om det är ordentligt blandat. Vi får se hur det går men jag är positiv! Är det någon annan som lyckats få en kräsen kisse att gå över till mush?
Skönt att höra, då finns det hopp!Jag blandade Mush med kissens vanliga blötmat, med betoning på blandade. Jag geggade verkligen ihop det till en sörja.
I början åt hon bara lite av geggan. Med tiden accepterade hon maten och idag äter hon Mush utan knussel.