Karlskrona

kamomillo

Trådstartare
Jag har en brevkompis i Karlskrona och hon säger att det inte finns någonstans där att släppa hundarna i någon "inhägnad" plats.
Dom har skaffat en större lägenhet så att deras hundar ska kunna busa med varandra (4 stycken. )
Men det vore ju underbart för dom att kunna springa lösa på en större yta.
Är det någon här som vet?

* Jenny *

Sv: Karlskrona

Det finns en i amiralitetsparken rätt så centralt. Gick förbi när vi var där i somras. Hyfsad storlek inne under träden.

Sv: Karlskrona

Okey!
Tack:bow:
Ska tipsa dom om det.
Dom har en JR på 1 år, och en på 7 månader, en lite äldre och en på 8 år. Och man kan ju tänka att det blir ett himla stök om dom alltid ska leka inne i lägenheten.

* Jenny Ä

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
590
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 598
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 379
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 814
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring