Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kvällens bandymatch är nu inställdnu har huskamraten antligen kommit hem, efter att ha varit fast pa tag i over 8 timmar (nagra olika tag, mest har dem bara statt stilla i stockholms omradet)
Det är PRECIS som det alltid har varit, det är vinter i sverige i år igen.Nu har SJ kastat in handuken. Å dom som lovade inför denna vinter att tågkaoset från förra omgången inte skulle upprepas. Det lovade man heligt inför mötet regeringen. Pytsan
Det är inte kul att köra i Uppland idag.
Du, när jag gick i skolan fick jag cykla oavsett väder och jag hade nästan en mil till skolan, jag cyklade från 3-e klass. Det var bara min far som hade bil och skjuts till eller från nåt öht, nää du, jag fick vackert cykla eller gå.KL
Jag riskerar att bli ensam hemma i kväll...
Alla tåg och bussar från Uppsala är inställda så barn kommer inte hem. Får sova hos klasskompis.
Då är det åtminstone möjligt att ta sig till skolan i morgon igen
Du, när jag gick i skolan fick jag cykla oavsett väder och jag hade nästan en mil till skolan, jag cyklade från 3-e klass. Det var bara min far som hade bil och skjuts till eller från nåt öht, nää du, jag fick vackert cykla eller gå.
Jag sag en kompis pa FB som var "stuck" i Stockholm ... Alla bussar och Roslags banan hade slutat kora.
Inte alla. Jag sitter på en buss i detta nu
Du, när jag gick i skolan fick jag cykla oavsett väder och jag hade nästan en mil till skolan, jag cyklade från 3-e klass. Det var bara min far som hade bil och skjuts till eller från nåt öht, nää du, jag fick vackert cykla eller gå.
Och när du väl kom fram åt du en brödbit med stekflott på, fick några snabba örfilar av läraren och rabblade upp lilla katekesen innan det var dags att cykla hem igen?
kl
Jag är mitt i snöstormen också, och ska spendera natten i bil på småvägar på landet. Samtidigt rapporterar polisen att det är snötrafikkaos på gullmarsplan i stockholm..ja jisses.
Skulle det ena motsäga det andra menar du?
*Kr*
Har ni bilder på kaoset så lägg in dom här
Sa jag det?