Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag och kollar på Djurakuten, funderar på vad jag ska äta till kvällsmat och ska snart kolla vad den ena katten gör, det låter så jäkligt i hallen... antingen rivs det med skor eller dörrmattan, suck!

Just nu borde jag sova men vågar inte somna, har så mycket hemska mardrömmar som aldrig går över och har haft i flera månader nu :(

...just nu laddar jag för att åka till en anställningsintervju. Skulle vilja säga att det är första "riktiga" jobbet (= jobb inom området jag utbildat mig).

kl

Just nu tittar jag på Grizzly Man och kan inte låta bli att tycka så otroligt genuint illa om Treadwell och hans handlingar att jag är smått skadeglad att han är död.

Just nu har jag fått i mig mitt kaffe, gråtit en skvätt över hur ont det gör i käken och tittat på två avsnitt Scrubs. Ska snart knalla iväg till stallet och träna lite med kocko-tjejen.

*KL*

Just nu sitter jag och letar barnboksrecensioner till en skoluppgift och undviker att leta barnboksrecensioner till en skoluppgift mha buke :D

kl

Just nu spelar jag MW3 och försöker lista ut hur man löser upp och överlever feber och en igenkläggad, svidande hals. :mad: Varför blir det alltid så här när jag åker på konsert? Kan tydligen inte gå utanför dörren utan att bli sjuk.

Te... Oh, wait.
Mera MW3?

Just nu är jag dödsnervös för att jag ska på spelning ikväll och en kille KANSKE jobbar där. Rosé? Rosé.

Just nu dricker jag en 4a screwdriver efter 3glas vin och är allmänt övernervös och extremt (extremt) närhetstörstande. Nåväl, bra spelning strax, om inte annat.

Just nu är jag lite rastlös, känner att jag borde vara ute i det fina vädret men vet inte exakt vad jag ska göra...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka