Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag och kollar på Djurakuten, funderar på vad jag ska äta till kvällsmat och ska snart kolla vad den ena katten gör, det låter så jäkligt i hallen... antingen rivs det med skor eller dörrmattan, suck!
...just nu laddar jag för att åka till en anställningsintervju. Skulle vilja säga att det är första "riktiga" jobbet (= jobb inom området jag utbildat mig).
Just nu tittar jag på Grizzly Man och kan inte låta bli att tycka så otroligt genuint illa om Treadwell och hans handlingar att jag är smått skadeglad att han är död.
Just nu har jag fått i mig mitt kaffe, gråtit en skvätt över hur ont det gör i käken och tittat på två avsnitt Scrubs. Ska snart knalla iväg till stallet och träna lite med kocko-tjejen.
Just nu spelar jag MW3 och försöker lista ut hur man löser upp och överlever feber och en igenkläggad, svidande hals. Varför blir det alltid så här när jag åker på konsert? Kan tydligen inte gå utanför dörren utan att bli sjuk.
Just nu dricker jag en 4a screwdriver efter 3glas vin och är allmänt övernervös och extremt (extremt) närhetstörstande. Nåväl, bra spelning strax, om inte annat.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...